سلام حنا جان
به نظر من به آقا پسر بگو بیاد خواستگاری و تا اون موقع ارتباطت رو قطع کن .
اگر خانوادت به این وصلت رضایت دادند که هیچی ولی اگر ندادند اصلا اصرار نکن و پیش این آقا پسر جوری نشون نده که تو خیلی عاشقی اما پدرومادرت مخالفند ، بهش جوری نشون
بده که تسلیم خواسته ی خانوادت هستی و نظرشون برات خیلی مهمه. بهش بگو نظر پدرم خیلی مهمه ونمیتونم رو حرفش حرف بزنم. بعد ارتباطت رو کاملا با این آقا قطع کن .
این ارتباط نادرست رو دوطرفه ادامه ندید ،به هیچ وجه به سودتون نیست که در این سن کم 2سال هست که وارد روابط دوستی شدید و مسلم هست که هیجاناتتون دخیل بوده نه منطق.
از این جای کار بیشتر مراقب باش، از خانوادت هم نترس اونها هیچوقت بد تورو نمیخوان و چه بسا بهتر از تو از شرایطت آگاه باشن و بتونن تو تصمیم گیری کمکت کنند . به نظرم ادامه دادن این دوستی خطرناک تر از آگاه شدن خانوادت هست.
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)