من اگرچه خودم عشق واقعی ندیدم ولی حرفای مریم و سارا روتایید میکنم و کامل قبول دارم که اینحور روابط اعتماد به نفس و روح دخترو نابود میکنه
بعنوان یک مثال دوست خودمن موردی داشت که بهش گفته بود حالا چندمدتی صبرکن اگه اون نشد تو! واقعا از ضربه ای که به روحیه ایندختر میخوره بگذریم و اصلا نادیده بگیریم.یعنی هرموقع اون دختر گفت اره یعنی زندگی اینا باید از هم بپاشه. اضافه بگم که دوست خود من سر این حرف چند ماه افسردگی گرفت و کارش به دکتر و دارو کشید
خود من هم چندوقت پیش باکسی بودم که هیچ اهمیت خاصی برام قائل نبود و معلوم نبود منو واسه چی نگه داشته هنوز ه حالم خوب نشده







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)