به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 مرداد 99 [ 22:16]
    تاریخ عضویت
    1393-7-18
    نوشته ها
    223
    امتیاز
    9,079
    سطح
    64
    Points: 9,079, Level: 64
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    130

    تشکرشده 285 در 148 پست

    Rep Power
    47
    Array
    سلام
    جدای از همه چیز ، اگر کاری با رفتار اون خانوم و اتفاقاتی که بینتون بوده ، نداشته باشیم ، شما الان دارین عنوان میکنید ، یه شغل خوب با درآمد خوب براتون پیش اومده ، این نظر شخصی من هست ، اگر این کار از هر لحاظی براتون مناسب هست ، از دست ندین کارو ، البته این رو هم اضافه میکنم ، به شرطی که منتی از سمت اون خانوم نباشه .
    بعد از اون ، شما عنوان تاپیکتون رو گذاشتین سینا تنها !! الان مشکل شما تنهایی هست ؟ دلتنگی و وابستگی برای اون خانوم ؟ ترس از وابستگی ؟ یا از دست ندادن موقعیت شغلی ؟ شما تحصیل کرده هستین ، سنتون هم کم نیست ! بنظرم براحتی میتونید همه چیز رو کنترل کنید ، حتی اگر توی اون محل استخدام شدین و اون خانوم رو ملاقات کردین ! قابل تحسین هست ، که رابطه رو از قبل به سمت وابستگی نبردین ، فقط الان مشاوره ای که خواستین ، واضح نیست برای چی کمک خواستید !

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 تیر 98 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1396-3-26
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    1,939
    سطح
    26
    Points: 1,939, Level: 26
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 12 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نجمه چ نمایش پست ها
    شما عنوان تاپیکتون رو گذاشتین سینا تنها !! الان مشکل شما تنهایی هست ؟ دلتنگی و وابستگی برای اون خانوم ؟ ترس از وابستگی ؟ یا از دست ندادن موقعیت شغلی ؟ شما تحصیل کرده هستین ، سنتون هم کم نیست ! بنظرم براحتی میتونید همه چیز رو کنترل کنید ، حتی اگر توی اون محل استخدام شدین و اون خانوم رو ملاقات کردین ! قابل تحسین هست ، که رابطه رو از قبل به سمت وابستگی نبردین ، فقط الان مشاوره ای که خواستین ، واضح نیست برای چی کمک خواستید !
    ببخشید اگه مبهم نوشتم. می خواستم همه چی رو کا مل بگم ولی مثل اینکه مشکل رو خیلی پیچیده کردم.
    مشکل اصلی سر شغل هست. به نظر شما دنبال اون شغل برم یا نه؟ خودم دوست دارم برم اما اگه برم در آینده مشکلی بین من و ایشون پیش نمی یاد؟ یعنی چی کار کنم که در کنار پذیرش شغل، وابستگی ایجاد نشه. یا اصلا قید این شغل رو بزنم تا در آینده به مشکل نخوریم.
    در مورد تنهایی هم باید بگم بله چون تک فرزند هستم و همه فامیل هامون شهرستان هستن خیلی احساس تنهایی می کنم. ولی الآن نمی خوام این مشکلو مطرح کنم. مسله اصلی همون انتخاب شغل هست. سایر مسایل رو به این دلیل گفتم تا خودم را کامل معرفی کنم. شاید اون خانم اصلا به من احساسی نداشته باشه و من توهم زدم. شاید دخترها با همه پسرها این جورین اما چون من اکثر اوقات فراغتم رو تنها هستم توهم زدم و فکر می کنم ایشون به من علاقه دارند.
    خلاصه سوالم اینه که سر کار برم یا نه؟ و اگه رفتم چی کار کنم که این مسایل (رفتارهای ایشون و توهمات خودم) منجر به وابستگی و سایر مشکلات نشه؟ آخه بعضی وقتا این افکار یه دفعه به ذهنم هجوم میاره و منم میرم تلگرام تا به یه بهانه ای با ایشون تماس بگیرم. قبلا این طوری نبودم. از وقتی از سربازی اومدم و وقت آزاد دارم این جوری شدم. شاید اگه شغلی داشته باشم که سرم گرم باشه این فکرها از سرم بره... ولی وقتی قرار باشه با ایشون یک جا کار کنم چه طوری به این مسیله بی توجه باشم؟
    ببخشید اگه بازم زیادی حرف زدم


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور معیارام رو بهینه کنم از وضعیت سطحی به وضعیت عمقی
    توسط poorhashem در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 00:18
  2. حاشا كه از هستی كم بیاورم!!!
    توسط غریب آشنا در انجمن عیدانه های همدردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 15:37
  3. خودپرستی
    توسط lord.hamed در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 00:06
  4. براستی س ک س چه فایده ای دارد ؟
    توسط همسفر در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 12:43
  5. +به نظر شما کار درستی کردم؟
    توسط محمد حسین در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 87, 00:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.