سلام
جدای از همه چیز ، اگر کاری با رفتار اون خانوم و اتفاقاتی که بینتون بوده ، نداشته باشیم ، شما الان دارین عنوان میکنید ، یه شغل خوب با درآمد خوب براتون پیش اومده ، این نظر شخصی من هست ، اگر این کار از هر لحاظی براتون مناسب هست ، از دست ندین کارو ، البته این رو هم اضافه میکنم ، به شرطی که منتی از سمت اون خانوم نباشه .
بعد از اون ، شما عنوان تاپیکتون رو گذاشتین سینا تنها !! الان مشکل شما تنهایی هست ؟ دلتنگی و وابستگی برای اون خانوم ؟ ترس از وابستگی ؟ یا از دست ندادن موقعیت شغلی ؟ شما تحصیل کرده هستین ، سنتون هم کم نیست ! بنظرم براحتی میتونید همه چیز رو کنترل کنید ، حتی اگر توی اون محل استخدام شدین و اون خانوم رو ملاقات کردین ! قابل تحسین هست ، که رابطه رو از قبل به سمت وابستگی نبردین ، فقط الان مشاوره ای که خواستین ، واضح نیست برای چی کمک خواستید !









علاقه مندی ها (Bookmarks)