به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سلام
    یارمهربان تاپیک خوبیه
    بااجازت یه مطلب خوبی در مورد دعا یاد گرفتم که شاید اینجا جای خوبی باشه به شتراک بزارم ،هرچند لایق نیستم و الهی عالم به عمل باشم ،ممنون.

    امسال فهمیدم اصلا مومن نبودم ، تازه حسابی جاده خاکی بودم و غافل

    تازه فهمیدم ما عذاداری میکنیم واسه حاجتهامون ، هر کی حاجتش بیشتره ،بیشتر گریه میکنه ،

    ما نمیریم پابوس امام رضا ، انگار میریم حاجت بگیریم ، گاهی اگر حاجت نگیریم شرط هم میزاریم و طلبکار میشیم .

    شب قدر خیلی حواسمون هست که حاجتی از قلم نیوافته ، انگار کیسمونو آوردیم و اومدیم جمع کنیم فقط ، جمع کنیم واسه این دنیا تازه همون بخشش و العفو هم میگیم که بخشیده شیم تا گناهمون جلوی اجابت دعامونو نگیره یا از ترس جهنم

    بیایید امسال فقط از خدا کمک بخواهیم که موثر باشیم ، که ما هم کمک کنیم ،
    با خوب بودن ، رضایت از رضای خدا ، به دردها و غصه های امام زمان فکر کنیم ، واقعا او از خدا چی میخاد ...

    به نرگس کلباسی و همتش که فکر میکنم ، به اون روحانی که پولدار نبود ولی در حد خودش همت کرد، رفت و با فعالیتهای مفیدش توی یه مسجد غیرفعال تونست تمام جوانها و نوجوانا و زنها و مردهای اون شهرستانو بکشه مسجد و چقد به رشد تحصیلی و معنوی و روابط خانوادگی اونها کمک کرد ،
    و به امثال اینها که با دست خالی چه کارهای بزرگی میکنن ....

    مگه انسان جز انسانیت باید کنه ، که ما فکر میکنیم هنر کردیم که چندتا گناه نکردیم، پس مسئولیت انسانی و دینیمون چی ?

    مگر جز اینه که جهاد هم از واجباته ، چرا فکر میکنیم هنر کردیم اگر توی کار و پستی که داریم کم فروشی نمیکنیم و کارمونو درست انجام میدیم ،
    اون خبرنگاری که فقط خبرشو مینویسه و تحویل خبرگزاری میده هنر نکرده ، فقط کارشو درست انجام داده ،لقمه حروم درنیاورده ،
    اما اون خبرنگارو یادتونه که جلوی لنز دوربینهای زنده و غیر زنده نتونست فقط دروغهای آقای جورج بوش رو بنویسه و تحویل بده ، نتونست سکوت کنه ، کفشش رو درآورد و پرت کرد سمت او، تا اندازه دروغها و پستی اونو نشون بده، این جهاده ...

    کاش خدارو دوست داشته باشیم برای خودش نه اجابت دعامون ، مثل معشوقی که فقط میخاد به عشقش محبت و توجه کنه ، هر بار که میره ببیندش دقت میکنه اون چی میخاد همونطوری باشه ، نمیره هرروز از معشوقش رزق و سلامتی و خونه و کار و ... بخاد

    شهید چمران : ما شیعه آن حضرت علی هستیم که حاجت میده کاش شیعه دردهای علی ع باشیم .

    برگرفته از سخنرانی اساتید بزرگوار قمشه ای ،فاطمی نیا ، چیت چیان و قرائتی .
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !


    ویرایش توسط گیسو کمند : پنجشنبه 25 خرداد 96 در ساعت 18:53

  2. 5 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 25 خرداد 96), نیکیا (جمعه 26 خرداد 96), yarmehrban (پنجشنبه 25 خرداد 96), zolal (جمعه 26 خرداد 96), باغبان (پنجشنبه 25 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.