ممنون میس بیوتی جان واقعا این همه تغییر برام خیلی سخته ولی بشدت درگیر درس هستم و اصلا خودمو در گیر نمی کنم شبها کلا زودتر میان خونه و حرف میزنه ولی مثل قبل نه حالا خدا روشکر باز هم دیشب بهش میگفتم تا کی میخوای اینقدر یخ باشی گفت من مشکلی ندارم من از این میترسم دوباره دعوایی چیزی بشه تو همه چیو تو سرم بزنی
منم گفتم چیزی اتفاق نیافتاده که بخوام بگم فقط امیدوارم آرامش به همه زندگی ها برگرده








علاقه مندی ها (Bookmarks)