به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 80

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 دی 96 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1395-10-26
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    2,059
    سطح
    27
    Points: 2,059, Level: 27
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    61

    تشکرشده 175 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من مجددا ميگم كا كردن شما هيچ ارتباطى به خيانت همسرتون نداره. مگه شما بپاى همسرتون هستين كه اگه ٢٤ ساعت در حال خدمت بهش نباشين، بره خيانت كنه! من كاري با افكار پوسيده و استدلالهاى عجيب ندارم، ولي به نظرت اگه خودتو زنجير كنى به ديوار خونه و ديگه حتى خريد و مهموني هم نري مشكلت حل ميشه؟؟!
    درسته كه براى اين زندگى خيلى انرژى گذاشتى و حالا فكر ميكنى پس لابد جايى كم كارى يا اشتباهى مرتكب شدى. ولى الان ذهنت داره فريبت ميده. ذهنت نميخواد بپذيره اون همه فداكارى اشتباه بوده و در نتيجه به دنبال مقصر ميگرده كه اون هم نمك نشناسى شوهرت ميشه. تو از اول راه رو اشتباه رفتى. گذشت بيش از حد هر آدمى رو خراب ميكنه. پس با ازخودگذشتگى بيشتر، زندگيت رو به آتيش نكش. تو بايد سعى كنى يكم خودخواه تر باشى. فقط همين رو تمرين كن.
    خيلى بده كه اينجا از چند نفر با ديدگاه هاى مختلف نظر ميگيرى و بعد توى يه عالمه نظراتى كه با هم ١٨٠ درجه فرق دارن، گير ميكنى. مثلا من ميگم يكم بيشتر به خودت و روحيه ت برس اون يكى ميگه برو دلبرى كن حتما كم به شوهرت رسيدى بعد تو باز از خودت ناراضى تر ميشى!!!

    راستي اگه دارى به طور جدى به طلاق فكر ميكنى حتما اون قضيه دوست شدن با اون خانم رو پيگيري كن! من نفهميدم يه جا ميگي از طلاق و تنهايى ميترسى يه جا ميگى ميخواى مدرك جمع كنى! مدركو واسه كى ميخواى؟! واسه داغون كردن خودت؟ واسه دعواى با شوهرت؟ يا واسه دادگاه؟
    خيلى آشفته دارى تصميم گيرى ميكنى و نظرات غيركارشناسى برات مثل سم ميمونن.
    يكم بشين جلو آينه با خودت حرف بزن ببين مارى واقعا از اين زندگى چى مى خواد؟ شوهر و بچه ت رو ميخواى؟ پس براشون بجنگ. به موقع محبت كن به موقع خودخواه باش و به موقع عشوه و طنازى كن.
    يا نه عزت نفس از بين رفته ت رو مى خواى پس بگيرى پس باز هم بجنگ. مدرك بيشترى جمع كن، تجسس بيشتر و آبروريزى براى همسرت و در نهايت خلاصى خودت و شايد هم دخترت.

  2. 2 کاربر از پست مفید Shayeste تشکرکرده اند .

    میس بیوتی (یکشنبه 28 خرداد 96), آنیتا123 (چهارشنبه 24 خرداد 96)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 96 [ 08:04]
    تاریخ عضویت
    1395-12-04
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    4,294
    سطح
    41
    Points: 4,294, Level: 41
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    141

    تشکرشده 512 در 186 پست

    Rep Power
    58
    Array
    سلام ماری عزیزم
    دوست من
    کار کردن زیاد زن باعث میشه مرد از زندگی مشترک خودش خیلی رضایت نداشته باشه، زن کانون خانوادس ، زن گرمی خانه ی خودش هست و غیبتش قبل از همسر برای فرزندش ناراحت کننده هست .
    شما خیلی هم در زندگی مشترکت بد نبودی اون هم پس از گذشت سالها، پس اگر امروز از کردار همسرت ناراحتی بخاطر چشم پوشی و عدم پیگیری شماست.ما با رفتارمون به دیگران چراغ سبز نشون میدیم.
    میتونین انتخاب کنین عاطفه ای تقسیم شده یا هیچ مطلق!
    خودتون و دیگری و چراغ سبز های مدوام برای اتفاق های بدتر
    چند وقت دیگه بدلیل تأثیرات منفی اون فرد یا افراد حقوق شما ازتون گرفته میشه، از خونه ای که درونش هستین اخراج میشین و مهریتون بصورت قطره ای بهتون داده میشه ، اگر طلاقتون هم نده باید نظاره گر تمامی بی محبتی ها باشین.
    اتفاقا باید پای این افراد رو برای آرامش خودتون و همسرتون از زندگیتون قطع کنین.
    شما اون خانمو پیدا میکنین و بعد از اینکه دست خودش رو، رو کرد به ایشون اخطار میدین از زندگیتون جدا شن وگرنه با مدارکی که دارین به جرم اغفال و رابطه پنهانی ازشون شکایت خواهید کرد.( از نوشته ها عکس بگیرین و باکستون رو پاک نکنین، از عکسهای درون پیجشون و تلگرامشون نمونه بردارین تا نتونن انکار کنن)
    اگرم همسرتون گفت تو بودی انکار کنین به همین سادگی/ گوشیتونو قفل بزنین
    ببینین ادامه شرایط اینجوری به صلاحتون نیست و فقط افسرده تر میشین ، بدون تمرکز بدون روحیه
    فرزندتون هم بعدها آسیب خواهد دید.
    باید از زندگیتون در برابر افرادی که اومدن بهش آسیب بزنن دفاع کنید و نذارین کسی وارد حریم شما و همسرتون بشه.
    لازم هم نیست همسرتونو سرزنش کنید فقط پای اون افراد رو در زندگیتون از پشت پرده بشکنین.



    ویرایش توسط yarmehrban : سه شنبه 23 خرداد 96 در ساعت 16:11


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی اعتمادی به شوهر
    توسط sayeh_m در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 آبان 91, 11:47
  2. چه طور دوباره اعتماد کنم؟
    توسط a.a در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آبان 91, 14:43
  3. چگونه به همسرتان اعتماد کنید
    توسط eghlima در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 91, 13:58
  4. بي اعتمادي و بدبيني نسبت به ديگران (شناخت، اعتماد)
    توسط parse در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مهر 89, 19:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.