من مجددا ميگم كا كردن شما هيچ ارتباطى به خيانت همسرتون نداره. مگه شما بپاى همسرتون هستين كه اگه ٢٤ ساعت در حال خدمت بهش نباشين، بره خيانت كنه! من كاري با افكار پوسيده و استدلالهاى عجيب ندارم، ولي به نظرت اگه خودتو زنجير كنى به ديوار خونه و ديگه حتى خريد و مهموني هم نري مشكلت حل ميشه؟؟!
درسته كه براى اين زندگى خيلى انرژى گذاشتى و حالا فكر ميكنى پس لابد جايى كم كارى يا اشتباهى مرتكب شدى. ولى الان ذهنت داره فريبت ميده. ذهنت نميخواد بپذيره اون همه فداكارى اشتباه بوده و در نتيجه به دنبال مقصر ميگرده كه اون هم نمك نشناسى شوهرت ميشه. تو از اول راه رو اشتباه رفتى. گذشت بيش از حد هر آدمى رو خراب ميكنه. پس با ازخودگذشتگى بيشتر، زندگيت رو به آتيش نكش. تو بايد سعى كنى يكم خودخواه تر باشى. فقط همين رو تمرين كن.
خيلى بده كه اينجا از چند نفر با ديدگاه هاى مختلف نظر ميگيرى و بعد توى يه عالمه نظراتى كه با هم ١٨٠ درجه فرق دارن، گير ميكنى. مثلا من ميگم يكم بيشتر به خودت و روحيه ت برس اون يكى ميگه برو دلبرى كن حتما كم به شوهرت رسيدى بعد تو باز از خودت ناراضى تر ميشى!!!
راستي اگه دارى به طور جدى به طلاق فكر ميكنى حتما اون قضيه دوست شدن با اون خانم رو پيگيري كن! من نفهميدم يه جا ميگي از طلاق و تنهايى ميترسى يه جا ميگى ميخواى مدرك جمع كنى! مدركو واسه كى ميخواى؟! واسه داغون كردن خودت؟ واسه دعواى با شوهرت؟ يا واسه دادگاه؟
خيلى آشفته دارى تصميم گيرى ميكنى و نظرات غيركارشناسى برات مثل سم ميمونن.
يكم بشين جلو آينه با خودت حرف بزن ببين مارى واقعا از اين زندگى چى مى خواد؟ شوهر و بچه ت رو ميخواى؟ پس براشون بجنگ. به موقع محبت كن به موقع خودخواه باش و به موقع عشوه و طنازى كن.
يا نه عزت نفس از بين رفته ت رو مى خواى پس بگيرى پس باز هم بجنگ. مدرك بيشترى جمع كن، تجسس بيشتر و آبروريزى براى همسرت و در نهايت خلاصى خودت و شايد هم دخترت.








علاقه مندی ها (Bookmarks)