به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 شهریور 96 [ 08:22]
    تاریخ عضویت
    1396-3-21
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    363
    سطح
    7
    Points: 363, Level: 7
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط negar123 نمایش پست ها
    سلام به دوستان
    ميخواستم بدونم چرا ميگن به پسر قبل از ازدواج نگيد كه دوسش داريد؟
    من از خيليا اينو شنيدم در حاليكه نامزد خود من وقتي يه ذره ميخوام احساساتمو كنترل كنم ميگه كه احساس ميكنم تو منو دوست نداري و منو نميخواي و دوستي و عشق كه زوري نيست.
    همانطور که دوستان اشاره کردند زمان قبل از ازدواج زمانی است که باید نگاهی منطقی به امر ازدواج داشته باشید. لذا پیشنهاد می شود سعی کنید با کنترل احساسات با دیدگاهی منطقی نسبت به ازدواج تصمیم بگیرید. صدالبته که وجود احساس و علاقه به شخص مقابل اولین شرط برای ازدواج است. اما شرط کافی نیست. در پاسخ به این شخص که قصد دارد با سیاست شما را در به وادی احساس وارد کند میتوانید اینگونه پاسخ دهید:
    صد البته که به تو احساس دارم و اگر نداشتم اکنون با تو همراه نبودم.اما در فلسفه زندگی من اینگونه تعریف شده که بروز احساساتم باید برای همسرم و کسی که یک عمر شریک زندگی من است باشد. پس به من حق بده تا زمانی که رسما شریک زندگیم نشده ای کمی نسبت به ابراز احساساتم محتاط باشم. اگر تو شریک زندگیم شدی خواهی دیدکه در بروز احساسات چیزی برایت کم نخواهم گذاشت. ما اکنون هر دو میدانیم که به هم علاقه داریم که با یکدیگر همراه شده ایم پس بهتر است سعی کنیم از نظر منطقی هم بررسی کنیم که میتوانیم همراهان خوبی برای هم باشیم یا خیر. اینگونه شما با سیاست به او پاسخ داده اید و هم به او فهمانده اید که به وی علاقه دارید و هم اینکه برای خود اصول و قواعدی دارید که او باید به آنها احترام بگذارد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید zharik تشکرکرده است .

    Wishbone (یکشنبه 21 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. يك دقيقه اين 40 فكر سمّی را كنار بگذار
    توسط baby در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 مهر 91, 16:01
  2. يك نظرسنجي در مورد زنها و مردها
    توسط yasa در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 خرداد 90, 20:59
  3. يك سوال
    توسط كاكتوس در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 مهر 89, 11:47
  4. *يك سوال، نحوه ابراز احساسات قبل از ازدواج
    توسط negar123 در انجمن ابراز عشق و احساس به جنس مخالف
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 09 شهریور 87, 13:32
  5. سانسور ...خودسانسوری...بی سانسوریه محض؟؟؟
    توسط NIM-KHAK در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 شهریور 87, 10:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.