همانطور که دوستان اشاره کردند زمان قبل از ازدواج زمانی است که باید نگاهی منطقی به امر ازدواج داشته باشید. لذا پیشنهاد می شود سعی کنید با کنترل احساسات با دیدگاهی منطقی نسبت به ازدواج تصمیم بگیرید. صدالبته که وجود احساس و علاقه به شخص مقابل اولین شرط برای ازدواج است. اما شرط کافی نیست. در پاسخ به این شخص که قصد دارد با سیاست شما را در به وادی احساس وارد کند میتوانید اینگونه پاسخ دهید:
صد البته که به تو احساس دارم و اگر نداشتم اکنون با تو همراه نبودم.اما در فلسفه زندگی من اینگونه تعریف شده که بروز احساساتم باید برای همسرم و کسی که یک عمر شریک زندگی من است باشد. پس به من حق بده تا زمانی که رسما شریک زندگیم نشده ای کمی نسبت به ابراز احساساتم محتاط باشم. اگر تو شریک زندگیم شدی خواهی دیدکه در بروز احساسات چیزی برایت کم نخواهم گذاشت. ما اکنون هر دو میدانیم که به هم علاقه داریم که با یکدیگر همراه شده ایم پس بهتر است سعی کنیم از نظر منطقی هم بررسی کنیم که میتوانیم همراهان خوبی برای هم باشیم یا خیر. اینگونه شما با سیاست به او پاسخ داده اید و هم به او فهمانده اید که به وی علاقه دارید و هم اینکه برای خود اصول و قواعدی دارید که او باید به آنها احترام بگذارد.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)