سلام به شما دوست عزیز
با توجه به موارد مشابه زیادی که دیده ام، گاهی اوقات اقایان در مرحله آخر و زمانی که میخواهند گام اخر را درامر ازدواج بردارند دچار تردید شده و پا پس میکشند و به نوعی به غار تنهایی خود فرو میروند. آنها تازه متوجه می شوند که واقعا دارند ازدواج میکنند و در این هنگام است که تمام مشکلات ازدواج،محدودیتهایی که ممکن است برایشان پیش بیاید و خیلی مسائل دیگر در مقابل چشمانشان رژه میرود و آنها را به سمت انصراف از ازدواج می کشاند. در چنین مواقعی رفتار اشتباه از سوی شما میتواند ان باشد که اصرار بیشتری بر ازدواج کنید و از وی بخواهید که زودتر تکلیفش را روشن کند.دختران ما اکثرا در چنین مواقعی وقتی کمی تردید در طرف مقابل میبینند با رفتا غلط مرد را سرزنش میکنند که چرا اکنون که به گام اخر رسیده ایم دچار شک شده ای و چرا مرا این همه مدت به بازی گرفته ای و کار را خراب تر میکنند .در حالی که این تردید ناشی از بازی دادن شما نبوده. او اکنون با واقعیت های زندگی روبرو شده است. به جای چنین رفتاری کافی است با وی همدردی کنید. به او بگویید که شما هم نگران هستید و دوست ندارید که با انتخابی اشتباه زندگی هر دو نفرتان تباه شود. به او بگویید که شما هم مثل او نگران اینده هستید و اگر او بخواهد میتوانید صبر کنید یا مدتی را دور از هم باشید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید. در اکثر مواقع وقتی مرد چنین رفتاری از شما میبیند و متوجه می شود که شما برای او اجباری ایجاد نمیکنید و در حس و حال او شریک هستید اطمینانش به بودن در کنار شما در اینده بیشتر خواهد شد. اکثرا خودشان می توانند بر تردیدشان غلبه کنند و تصمیم مناسب را بگیرند . کافی است بدانند شما درکنارش هستی اما محدودیت برایش ایجاد نمی کنید.
ارزوی شادی و خوشبختی شما دوست عزیز را دارم







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)