وای عزیزم اگه اسم کاربریت نبود فکر میکرد خودم نوشتم
دقیقا همین اتفاق ها اخیررا برای من افتاده و کلا یکی دوسالی میشه راحت گیر تر شدم ولی بدتر شده
موردی که منم ضربه خوردم مثل شما بود.پسرا ظاهرا عاشق نرسیدن هستن. چیزی که فقط براشون دست نیافتنی شده باشه رو به کسیکه تحصیلات زیبایی و اخلاق رو باهم داشته باشه ترجیح میده.به قول شما یه معیاری پیدا میکنن سطح بالا و میخوان که بهش برسن و هرچی نرسن بیشتر میخوان
و وقتی بهشون خوبی کنی نمیخوان تورو. همه چیز از شکل طبیعی خارج شده چون هر دست نیافتنی وقتی دست یافتنی شد چیکارش باید کرد رفت دنبال دست نیافتنی دیگه؟







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)