به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 شهریور 96 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1394-4-23
    نوشته ها
    641
    امتیاز
    12,858
    سطح
    74
    Points: 12,858, Level: 74
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 392
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 767 در 424 پست

    Rep Power
    113
    Array
    دختر خوب در لحظه طعنه زدنها حرفهای خاله قزی درسته خودت رو زیاد درگیر نکن اما شما اشتباه بزرگی داری که باعث این حرفها شده
    اشتباه شما درخاست نکردن هست البته به شیوه درست!!!!!!
    چند چیز لازمه زندگی نرمال هست وجود صمییت ،جایگاه زن و مرد رعایت بشه،مهربانی و اخلاق خوش،و....
    شما ابتدا برای اینکه از شر همه اینها راحت بشی باید از نو روی روابطتت با همسرت و خانوادش تجدید نظر کنی یعنی از نو با همسرت روابط عاطفی رو پایه ریزی کن با محبت و..... و همچنین در موردخونوادش بعد مدتی که نظرها تغییر کرد و روابط عاطفی بهتر شد شما باید از طریق اصولی درخواستهای خود رو از همسرت بکنی اما پله پله چون یه شبه نمیشه چند سال رو تغییر داد
    ببین مثلا همسر من اوایل ازدواج بخاطرتک پسر بو د ن و.... اهل خرید برای منزل نبود یعنی پول میداد من باید خرید میکردم و اصلا براش تعریف نشده بود ایشون فقط کارکردن رو مسولیت خودش میدونست من همون اوایل یکبار به دلیلی نتونستم برم خرید تلفنی به همسرم گفتم عزیزم میشه لطف کنی اومدنی برام گوج بخری ایشون خرید کرد بعد که اومد گفتم وااااااااااااای عزیزم چه گوجه های خوبی خریدی اصلا تو حرف نداری و .......ازون به بعد کم کم هر از گاهی گفتم تا اینکه الان به جایی رسیده خودش از سرکار اومدنی خرید میکنه یا میگه چیزی نمیخای؟
    ببین نوع گفت و گو درخاست بسیار مهم هست و بدترین چیز برای یه زندگی که باعث تخریب اون به مرور میشه درخاست نکردن زن هست!!!!!
    شاید تعجب کنی اما مردها ذاتا دوست دارن تامیین کنده باشن خارجی و ایرانی و قدیم و جدید هم نداره اما مهم نحوه و زمان و درخاست هس و مهمتر تعریفو و تمجید و تشکر بعد اون
    حتما حتما حتما سخنرانیهای دکتر حبشی بخصوص کلید مرد ایشون و اقتدار مرد دکتر رو گوش کن زندگیت زیر رو میشه ایشالله
    من گاهی همسرم میگه چرا خونوادت کمک نمیکنن و..... که باید بگم مردا اکثرا این دوره زمونه اینطوری ش ن البته همسرمن به حرف میگه و.گاهی شوخی و گاهی بهانه گیری
    من اون لحظه میگم خداروشکر که همسر با عرضه و با لیاقتی دارم که لازم نیست هیچ کس کمکش کنه و چشمش به دست کسی نیست بعد میبین خجالت میکشه از گفتنش حتی به شوخی
    باید عملکرد مناسبی در موقعیتهای نادرست داشته باشیم تا طرف شرمنده بشه
    در مورد مادر شوهرت حتما رابطت روباهاش خوب کن چون بسیار در صمییت تو همسرتنقش داره

  2. 2 کاربر از پست مفید ستاره زیبا تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 16 خرداد 96), نیلوفر:-) (سه شنبه 16 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نامزدم در مرحله عقد سرد شده،وای به حال بعدش،نگرانم!!!
    توسط narges7165 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 23 بهمن 94, 16:48
  2. اگر عذاب وجدان گرفته اید،وارد شوید
    توسط gole maryam در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 اسفند 88, 08:48
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مرداد 87, 05:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.