دختر خوب در لحظه طعنه زدنها حرفهای خاله قزی درسته خودت رو زیاد درگیر نکن اما شما اشتباه بزرگی داری که باعث این حرفها شده
اشتباه شما درخاست نکردن هست البته به شیوه درست!!!!!!
چند چیز لازمه زندگی نرمال هست وجود صمییت ،جایگاه زن و مرد رعایت بشه،مهربانی و اخلاق خوش،و....
شما ابتدا برای اینکه از شر همه اینها راحت بشی باید از نو روی روابطتت با همسرت و خانوادش تجدید نظر کنی یعنی از نو با همسرت روابط عاطفی رو پایه ریزی کن با محبت و..... و همچنین در موردخونوادش بعد مدتی که نظرها تغییر کرد و روابط عاطفی بهتر شد شما باید از طریق اصولی درخواستهای خود رو از همسرت بکنی اما پله پله چون یه شبه نمیشه چند سال رو تغییر داد
ببین مثلا همسر من اوایل ازدواج بخاطرتک پسر بو د ن و.... اهل خرید برای منزل نبود یعنی پول میداد من باید خرید میکردم و اصلا براش تعریف نشده بود ایشون فقط کارکردن رو مسولیت خودش میدونست من همون اوایل یکبار به دلیلی نتونستم برم خرید تلفنی به همسرم گفتم عزیزم میشه لطف کنی اومدنی برام گوج بخری ایشون خرید کرد بعد که اومد گفتم وااااااااااااای عزیزم چه گوجه های خوبی خریدی اصلا تو حرف نداری و .......ازون به بعد کم کم هر از گاهی گفتم تا اینکه الان به جایی رسیده خودش از سرکار اومدنی خرید میکنه یا میگه چیزی نمیخای؟
ببین نوع گفت و گو درخاست بسیار مهم هست و بدترین چیز برای یه زندگی که باعث تخریب اون به مرور میشه درخاست نکردن زن هست!!!!!
شاید تعجب کنی اما مردها ذاتا دوست دارن تامیین کنده باشن خارجی و ایرانی و قدیم و جدید هم نداره اما مهم نحوه و زمان و درخاست هس و مهمتر تعریفو و تمجید و تشکر بعد اون
حتما حتما حتما سخنرانیهای دکتر حبشی بخصوص کلید مرد ایشون و اقتدار مرد دکتر رو گوش کن زندگیت زیر رو میشه ایشالله
من گاهی همسرم میگه چرا خونوادت کمک نمیکنن و..... که باید بگم مردا اکثرا این دوره زمونه اینطوری ش ن البته همسرمن به حرف میگه و.گاهی شوخی و گاهی بهانه گیری
من اون لحظه میگم خداروشکر که همسر با عرضه و با لیاقتی دارم که لازم نیست هیچ کس کمکش کنه و چشمش به دست کسی نیست بعد میبین خجالت میکشه از گفتنش حتی به شوخی
باید عملکرد مناسبی در موقعیتهای نادرست داشته باشیم تا طرف شرمنده بشه
در مورد مادر شوهرت حتما رابطت روباهاش خوب کن چون بسیار در صمییت تو همسرتنقش داره








علاقه مندی ها (Bookmarks)