سلام خانوم سيماي عزيز
من نميتونم و در حدي نيستم حرفي در مورد برگشتن ب اون زندگي بهت بگم چون با اين اوضاعي ك ميگي برگشت سخته
ولي امكانش هست و حتماً با مشاوره هاصحبت كردي
ولي در مورد طلاق توافقي اينو بدون بعداً پشيمون خاهي شد
چرااا حق و حقوقتو نميخاي
چرا اعتماد به نفسي كه از دست دادي غرور از دست رفتتو هرچند با پول نميشه خريد ولي خيلي از دردات التيام پيدا ميكنه
بجنگ برا حقت
بخدا كار اشتباه ما خانوماست اقايونو پرورو وقيح كرده راحت بزنن و در رن
تو كه وكيل گرفتي لااقل يك دوم يك چهارم چميدونم هر چقد تونستي ازش بگير
اصلا ماهي ٢٥٠ تومن همونم بگير حقته فكر نكن تو دنياي بعد از طلاق خبريه
اسمون همون رنگه فقط تنهاتر شدي با ي قلب شكسته نميخام نااميدت كنم ولي همون ي قرون ك بگيري دلت خنك ميشه
راست راست نياد كتك بزنه توهبن كنه تحقير كنه بعدم راحت در ره
تازه ي چيزي هم كاسب شه
بگير تا بفهمه برا سالهاي از دست رفته زندگيت تقاص ميخاي
اميدوارم موفق باشي
بيشتر فكر كن .....








علاقه مندی ها (Bookmarks)