شما فعلا فقط اوضاع رو آروم کنییییید
به این صورت که هنگام اشفتگی و عصبانیتشون فقط و فقط سکوت کنید!!!!
اصلااا اون لحظه توضیح ندید چرا و به چه دلیل این حرفها مال وقتی هست که ارومین
ازت میخام اینبار بیای اینجابگی وقتی تو عصبانیتساکت بودی چه اتفاقیافتاد !!!!!!!!
من میدونم چی میشه ولی میخام بیای بگی
بعدا که مدیریت بحران رو یاد گرفتی همسرت خودش بهت نزدیک میشه و مشاوره رفتن رو با زبون نرم از سر بگیر








علاقه مندی ها (Bookmarks)