میخاستم چیزی ننویسم چون دوستان کامل ضررهای قانونی و معنوی این رابطه رو برای شما که ادعای مذهبی میکنی گفتند
اما برای فراموش کردن یک فرد بهترین راه توقف ذهن و بزرگ نمایی بدیهای طرف هست شک نکن که حتی یک ماهه فراموشش میکنی و و اگر زنگ زد جلوی دلت رو میگیری
پسر خوب شما از تنهایی بخودت اجازه میدی جواب تلفنهای ایشون رو بدی و ایشون از عدم بلوغ اینکه نمیدونه چی میخاد
من قاطعانه و با تمام وجود درکت میکنم جلوی نفست رو بگیری و پاسخ ندی کار اسونی هست به شرط اینکه تو ذهنت واقعا بخودت بقبولونی که کسی که خیانت میکنه هم به شما قبلا که پای قولش نایستاد و هم به همسرش الان اونوقت دیگه بخودت اجازه نمیدی با همچین ادمی بگی با حیاء بگی خوب و مهربون و......
من قبل همسرم با کسی دوست بودم من چندین ماه به ایشون فرصت دادم تا شرایطش رو جور کنه و حتی گفتم با تمام کمبودهاش حاضرم اما ایشون از ترس مادرش نتونست من هم دیگه رابطه ام رو قطع کردم هرچی اس داد بی جواب گذاشتم بعد مدتی با همسرم اشنا شدم و عقد کردیم ایشون همچنان دست بردارنبود من بهشونذگفتم عقد کردم دیگه هیچوقت تماس نگیره ولی ایشون ول کن نبود من هم پاسخی نمیدادم قکروز همسرم فهمید تلفن کرد و مادرش رو به عذاش نشوند و......
یک مدت دیگه هیچ تماسی نگرفت بعد یک سال دوباره شروع و من اصلااا پاسخی نمیدادم تا چهار سال این تماسها ادامه داشت بدون پاسخ !!!!!ولی یکبار که همسرم متوجه شد چنان عصبی شد که میخاستپرینت بگیره از اس ها وبه دادگاه بکشونه ایشون رو همسرم با اینکه از من خیالش راحته اما همیشه نگرانه میپرسه زنگ نزد و...؟؟
اینها رو گفتم بدونی ادم اگه نخاد حتی چهار سال هم جواب نمیده!!!
تنها علتی که بخودم اجازه پاسخ نمیدادم این بود که چطور به کسی جواب بدم که چند سال پیش بخاطر ترس مادرش نتونست و.... وچطور به مردی احوالپرسی کنم در حالی که همسرم شبانه روز در حال تلاش برای منه و این عین نامردیه من عاشق همسرمم








علاقه مندی ها (Bookmarks)