به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 شهریور 96 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1394-4-23
    نوشته ها
    641
    امتیاز
    12,858
    سطح
    74
    Points: 12,858, Level: 74
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 392
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 767 در 424 پست

    Rep Power
    113
    Array
    میخاستم چیزی ننویسم چون دوستان کامل ضررهای قانونی و معنوی این رابطه رو برای شما که ادعای مذهبی میکنی گفتند
    اما برای فراموش کردن یک فرد بهترین راه توقف ذهن و بزرگ نمایی بدیهای طرف هست شک نکن که حتی یک ماهه فراموشش میکنی و و اگر زنگ زد جلوی دلت رو میگیری
    پسر خوب شما از تنهایی بخودت اجازه میدی جواب تلفنهای ایشون رو بدی و ایشون از عدم بلوغ اینکه نمیدونه چی میخاد
    من قاطعانه و با تمام وجود درکت میکنم جلوی نفست رو بگیری و پاسخ ندی کار اسونی هست به شرط اینکه تو ذهنت واقعا بخودت بقبولونی که کسی که خیانت میکنه هم به شما قبلا که پای قولش نایستاد و هم به همسرش الان اونوقت دیگه بخودت اجازه نمیدی با همچین ادمی بگی با حیاء بگی خوب و مهربون و......
    من قبل همسرم با کسی دوست بودم من چندین ماه به ایشون فرصت دادم تا شرایطش رو جور کنه و حتی گفتم با تمام کمبودهاش حاضرم اما ایشون از ترس مادرش نتونست من هم دیگه رابطه ام رو قطع کردم هرچی اس داد بی جواب گذاشتم بعد مدتی با همسرم اشنا شدم و عقد کردیم ایشون همچنان دست بردارنبود من بهشونذگفتم عقد کردم دیگه هیچوقت تماس نگیره ولی ایشون ول کن نبود من هم پاسخی نمیدادم قکروز همسرم فهمید تلفن کرد و مادرش رو به عذاش نشوند و......
    یک مدت دیگه هیچ تماسی نگرفت بعد یک سال دوباره شروع و من اصلااا پاسخی نمیدادم تا چهار سال این تماسها ادامه داشت بدون پاسخ !!!!!ولی یکبار که همسرم متوجه شد چنان عصبی شد که میخاستپرینت بگیره از اس ها وبه دادگاه بکشونه ایشون رو همسرم با اینکه از من خیالش راحته اما همیشه نگرانه میپرسه زنگ نزد و...؟؟
    اینها رو گفتم بدونی ادم اگه نخاد حتی چهار سال هم جواب نمیده!!!
    تنها علتی که بخودم اجازه پاسخ نمیدادم این بود که چطور به کسی جواب بدم که چند سال پیش بخاطر ترس مادرش نتونست و.... وچطور به مردی احوالپرسی کنم در حالی که همسرم شبانه روز در حال تلاش برای منه و این عین نامردیه من عاشق همسرمم

  2. کاربر روبرو از پست مفید ستاره زیبا تشکرکرده است .

    جوادیان (دوشنبه 08 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.