خیلی ممنون از شما.
الان فکر میکنم متوجه شدم.البته همین طور که میدونید تنها کسی که واقعا میدونه چی شده شمایید. من فقط فکر میکنم که فهمیدم.
ببینید دوست عزیز شما وقتی دستتون رو مشت میکنید کسی نمیدونه تو دستتون چیه ولی وقتی بازش میکنید همه می دونن.
منظورم از این مثال این بود که شما تو شروع رابطه با یه فرد با دستای مشت کرده میرید جلو.خوب و خوش و خرم و با جذابیت زیاد. در واقع تا وقتی که اون ندونه تو وجود شما چیه، رابطه تون
خوبه و عالی و وقتی مدتی از رابطه میگذره چی میشه؟ شما دستتون رو میشه!!! اینجاس که رابطه خراب میشه.
من بازم نظرم روی اعتماد به نفس پایین شماست ولی بهتره کمی بریم سراغ احساسات شما تا بدونیم اون چیه که شما با قایم کردنش از دیگران خوشید و وقتی دیگری متوجه میشه شما
شروع میکنید به رفتاری که در نهایت به جدایی منجر میشه.
البته من نمیخوام شما رو مقصر اعلام کنم ولی چون شما کمک خواستید بهتره تا جای ممکن ایرادای رفتاری در شما رو پیدا کنیم وگرنه همین طور که میدونید رابطه دو طرفه است.
راستی نگفتید مشکلاتتون تو کودکی با پدرتون چی بوده؟
دوست عزیزم، توضیح اینکه آدم بی اعتماد به نفس چه سیستم فکری ای داره طولانیه اما من سعی میکنم بهتون بگم. ما آدما تو وجودمون یه خواسته هایی داریم که سعی میکنیم به اون ها
برسیم. یه آدم بی اعتماد به نفس مثل همه آدم ها دارای یک سری کمبود هاست که درصدد جبران اون ها سعی میکنه حرکتی رو انجام بده. مثلا ممکنه من نوعی نیاز داشته باشم کسی
ازم تعریف کنه و جذابیت های من رو ببینه در واقع به عنوان یک آدم بی اعتماد به نفس تمام تلاشم در راستای اینه که به دنبال کسی برم که این نیاز من رو برآورده کنه.من نوعی اسم این
رفتارم رو ممکنه بذارم پیدا کردن آدمی که دو روز باهاش خوش باشم یا اینکه ادعا کنم که قصد ازدواج دارم در حالی که فقط دنبال کسی هستم که من رو به خاطر جذابیت هام تحسین
کنه.نتیجه اش مشخصه. انتخاب آدم های اشتباه. آدم هایی که یا سود جو هستن یا بیمار یا ....
وقتی میگی دنبال ازدواجی ولی ازدواج برات مهم نیست خیلی جالبه برام بدونم دنبال چی هستی؟
از رابطه هات با وجود شکست خوشحالی؟
میخوام بدونم هدف واقعیت چیه و انگیزه ات؟
در مورد رفتار خودت بگو؟ سرسنگین؟ زیادی شوخ؟ بی مسئولیت؟ مسئولیت پذیر؟ کلا رفتارهای شاخصت چیه؟ دیگران تو رو با چه رفتاری میشناسن؟
ممنون.








علاقه مندی ها (Bookmarks)