به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1395-4-04
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,016
    سطح
    50
    Points: 6,016, Level: 50
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 64.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    369

    تشکرشده 353 در 152 پست

    Rep Power
    47
    Array
    خیلی ممنون از شما.

    الان فکر میکنم متوجه شدم.البته همین طور که میدونید تنها کسی که واقعا میدونه چی شده شمایید. من فقط فکر میکنم که فهمیدم.

    ببینید دوست عزیز شما وقتی دستتون رو مشت میکنید کسی نمیدونه تو دستتون چیه ولی وقتی بازش میکنید همه می دونن.

    منظورم از این مثال این بود که شما تو شروع رابطه با یه فرد با دستای مشت کرده میرید جلو.خوب و خوش و خرم و با جذابیت زیاد. در واقع تا وقتی که اون ندونه تو وجود شما چیه، رابطه تون

    خوبه و عالی و وقتی مدتی از رابطه میگذره چی میشه؟ شما دستتون رو میشه!!! اینجاس که رابطه خراب میشه.

    من بازم نظرم روی اعتماد به نفس پایین شماست ولی بهتره کمی بریم سراغ احساسات شما تا بدونیم اون چیه که شما با قایم کردنش از دیگران خوشید و وقتی دیگری متوجه میشه شما

    شروع میکنید به رفتاری که در نهایت به جدایی منجر میشه.

    البته من نمیخوام شما رو مقصر اعلام کنم ولی چون شما کمک خواستید بهتره تا جای ممکن ایرادای رفتاری در شما رو پیدا کنیم وگرنه همین طور که میدونید رابطه دو طرفه است.

    راستی نگفتید مشکلاتتون تو کودکی با پدرتون چی بوده؟

    دوست عزیزم، توضیح اینکه آدم بی اعتماد به نفس چه سیستم فکری ای داره طولانیه اما من سعی میکنم بهتون بگم. ما آدما تو وجودمون یه خواسته هایی داریم که سعی میکنیم به اون ها

    برسیم. یه آدم بی اعتماد به نفس مثل همه آدم ها دارای یک سری کمبود هاست که درصدد جبران اون ها سعی میکنه حرکتی رو انجام بده. مثلا ممکنه من نوعی نیاز داشته باشم کسی

    ازم تعریف کنه و جذابیت های من رو ببینه در واقع به عنوان یک آدم بی اعتماد به نفس تمام تلاشم در راستای اینه که به دنبال کسی برم که این نیاز من رو برآورده کنه.من نوعی اسم این

    رفتارم رو ممکنه بذارم پیدا کردن آدمی که دو روز باهاش خوش باشم یا اینکه ادعا کنم که قصد ازدواج دارم در حالی که فقط دنبال کسی هستم که من رو به خاطر جذابیت هام تحسین

    کنه.نتیجه اش مشخصه. انتخاب آدم های اشتباه. آدم هایی که یا سود جو هستن یا بیمار یا ....

    وقتی میگی دنبال ازدواجی ولی ازدواج برات مهم نیست خیلی جالبه برام بدونم دنبال چی هستی؟

    از رابطه هات با وجود شکست خوشحالی؟

    میخوام بدونم هدف واقعیت چیه و انگیزه ات؟

    در مورد رفتار خودت بگو؟ سرسنگین؟ زیادی شوخ؟ بی مسئولیت؟ مسئولیت پذیر؟ کلا رفتارهای شاخصت چیه؟ دیگران تو رو با چه رفتاری میشناسن؟

    ممنون.

  2. کاربر روبرو از پست مفید زندگی خوب تشکرکرده است .

    delvand (یکشنبه 07 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.