یه نکته دیگه هم که یادم اومد نگفتم اینه که
شما با این رفتارتون؛ سردرگمی هاتون و اینکه نمی تونید قاطعانه ازشون جدا بشید ؛در نظر ایشون ضعیف النفس و ببخشید حقیر جلوه می کنید. حتی اگه به روی خودشون نیارن و در ظاهر ایشونم نقش یه عاشق ِ اشتباه کرده رو بازی کنند. هیچ دختری از یه مرد ضعیف خوشش نمیاد و عاشقش هم نمیشه. اینو منی که یه دخترم دارم با قاطعیت بهتون میگم!
اون خانوم به جای اینکه ترس از این داشته باشه که شما تهدیدی برای زندگی مشترکش بشید ؛ بازهم داره با شما ارتباط مخفیانه و عاشقانه برقرار میکنه و تازه اذیتتون هم میکنه!
اگه عاقلانه به وقاحت ایشون و خیانتش به شوهرش فکر کنید عشق خودتون هم بی ارزش میشه
وقتی به کسی توی زندگی بله میگی تا محرم دلت شه؛ باید سعی کنی هرچی نامحرمه از دل و فکرت بیرون کنی...
به هر قیمتی!
شما با این کاراتون هم اعتماد به نفس و غرورتون رو خدشه دار می کنید هم به زندگی ِ سعادتمند و زیبایی کا در آینده می تونید با یه نفر دیگه داشته باشید پشت پا می زنید و از بین می بریدش.
احساستون رو پای کسی بریزید که قدرتونو میدونه و ارزشش رو داره








علاقه مندی ها (Bookmarks)