سلام
من نمیدونم مشکل شما چی هست، اصلا مشکل دارین یا نه. اما جدا خوابیدن نتها هنر نیست بلکه به زندگی مشترک ضربه ی اساسی میزنه.
معتبر ترین کسانی که در حوزه ی روانشناسی صحبت هاشونو خوندم میگن حتی اگه قهرین اما جدا نخوابین.
با عذر خواهی از دوستان
مرد یا زنی که از رختخوابش خارج بشه در حالی که روزهای زیادی رابطه نداشته باشه یا خیانت خواهد کرد یا خیانت کاره!
به ندرت پیش میاد یکی از طرفین مریض باشه که اونم خوب میشه، یا اینکه افسرده باشه اونم درمان میشه یا اینکه مواد مصرف کنه که اونم راه خودشو داره یا اینکه اصلا طرف مقابلشو دوست نداشته باشه واز نظر عاطفی از هم بریده شده باشن.
شما جدا میخوابین نباید با سرافرازی بیاین بگین جدا میخوابم مگر واقعا عذر داشته باشین، زندگی مشترک بخشیش همین روابط هست که در صورت بی توجهی به جاهای باریک کشیده میشه.
من یه جوان هستم و کمی پام رو از این بحث فراتر میذارم؛
چرا باید در جامعم زن شوهر دار بیاد دوست یک مرد متأهل بشه؟
چرا برخی زنان باید پاشون تو زندگی یک مرد متأهل باز بشه؟
چرا مردان باید سراغ یک رابطه ی جدید برن؟ آیا آدمهای فرق عمده ای با هم دارن؟ مثلا من دو تا چشم دارم دختر همسایمون چهار تا؟
چرا مرد متأهل باید چشمش دنبال نوامیس دیگرون باشه؟
بخاطر اینکه همسرها تو خونه اشتباهاتی میکنن که خودشون با دست خودشون گناه و فساد رو ترویج میدن ، خیانت رو پی ریزی میکنن.
طرف میگه من با یکسری دختر و پسر میرم بیرون ، من تو عالم خودم و همسرم تو خیال خودش... تو اینترنت پارتی های لاکچری ها رو ناخواسته دیدم، یه خانم با بدن نیمه عریان و یه خانم دیگه با همسرش کنار ایشون... خب من که میدونم محیط ، محیط عرض اندامه چرا پا بذارم؟ چرا زمینه فساد و خیانت شوهرمو فراهم کنم
همین دوست عزیرم تنها جان، چرا دوستمو بیارم خونه؟ من نمیدونم دوست من عقدش به این آقای همسرم میافته؟کافیه یه بار اندام دوستم، صورتش دل شوهرمو بلرزونه، تو همین موندن ها
منی که مَردم چرا میذارم زنم ساپورت تنگ بپوشه و مانتوش با کت یکی بشه؟ من نمیدونم همسرم رو چند تا چشم هوس ناک نگاه میکنه، نمیدونم چه خیالاتی تو سر میپرورونن؟ چرا همسرم باید انقدر مانتوش تنگ باشه که اندامش بشه حرف دهان پسرا و مردا، من دوست دارم بهم خیانت کنن!به من آیا باید مرد گفت یا نامرد؟با غیرت یا بی غیرت؟با هر دین و اعتفادی که هستم!
منی که ازدواج کردم چرا باید روابط محدود با همسرم داشته باشم، خستم خب کارمو کم کنم، ناراحتم ، ناراحتیمو رفع کنم
خلاصه بگم این چیزا اشتباهه و خیانت بوجود میاره و خیانتم فساد رو در جامعه گسترش میده.
جامعه ی پاک در گرو خانواده ی سالمه
برای همسرمون کم نذاریم که بنیان خانواده رو حفظ کنیم و جامعمون مستحکم و پاک بشه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)