به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 96 [ 07:44]
    تاریخ عضویت
    1396-1-24
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    681
    سطح
    13
    Points: 681, Level: 13
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 27.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 71 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amiriabolfazl67 نمایش پست ها
    با سلام
    خب اشکالی نداره که .
    باید ببینی چرا و دلیلش چیه که شبا جدا میخوابه؟
    باید مشکلشو حل کنی .
    منم با همسرم شبا جدا میخوابیم .
    مشکلی هم نداریم اصلا.
    سلام
    من نمیدونم مشکل شما چی هست، اصلا مشکل دارین یا نه. اما جدا خوابیدن نتها هنر نیست بلکه به زندگی مشترک ضربه ی اساسی میزنه.
    معتبر ترین کسانی که در حوزه ی روانشناسی صحبت هاشونو خوندم میگن حتی اگه قهرین اما جدا نخوابین.
    با عذر خواهی از دوستان
    مرد یا زنی که از رختخوابش خارج بشه در حالی که روزهای زیادی رابطه نداشته باشه یا خیانت خواهد کرد یا خیانت کاره!
    به ندرت پیش میاد یکی از طرفین مریض باشه که اونم خوب میشه، یا اینکه افسرده باشه اونم درمان میشه یا اینکه مواد مصرف کنه که اونم راه خودشو داره یا اینکه اصلا طرف مقابلشو دوست نداشته باشه و‌از نظر عاطفی از هم بریده شده باشن.
    شما جدا میخوابین نباید با سرافرازی بیاین بگین جدا میخوابم مگر واقعا عذر داشته باشین، زندگی مشترک بخشیش همین روابط هست که در صورت بی توجهی به جاهای باریک کشیده میشه.
    من یه جوان هستم و کمی پام رو از این بحث فراتر میذارم؛
    چرا باید در جامعم زن شوهر دار بیاد دوست یک مرد متأهل بشه؟
    چرا برخی زنان باید پاشون تو زندگی یک مرد متأهل باز بشه؟
    چرا مردان باید سراغ یک رابطه ی جدید برن؟ آیا آدمهای فرق عمده ای با هم دارن؟ مثلا من دو تا چشم دارم دختر همسایمون چهار تا؟
    چرا مرد متأهل باید چشمش دنبال نوامیس دیگرون باشه؟
    بخاطر اینکه همسرها تو خونه اشتباهاتی میکنن که خودشون با دست خودشون گناه و فساد رو ترویج میدن ، خیانت رو پی ریزی میکنن.
    طرف میگه من با یکسری دختر و پسر میرم بیرون ، من تو عالم خودم و همسرم تو خیال خودش... تو اینترنت پارتی های لاکچری ها رو ناخواسته دیدم، یه خانم با بدن نیمه عریان و یه خانم دیگه با همسرش کنار ایشون... خب من که میدونم محیط ، محیط عرض اندامه چرا پا بذارم؟ چرا زمینه فساد و خیانت شوهرمو فراهم کنم
    همین دوست عزیرم تنها جان، چرا دوستمو بیارم خونه؟ من نمیدونم دوست من عقدش به این آقای همسرم میافته؟کافیه یه بار اندام دوستم، صورتش دل شوهرمو بلرزونه، تو همین موندن ها
    منی که مَردم چرا میذارم زنم ساپورت تنگ بپوشه و مانتوش با کت یکی بشه؟ من نمیدونم همسرم رو چند تا چشم هوس ناک نگاه میکنه، نمیدونم چه خیالاتی تو سر میپرورونن؟ چرا همسرم باید انقدر مانتوش تنگ باشه که اندامش بشه حرف دهان پسرا و مردا، من دوست دارم بهم خیانت کنن!به من آیا باید مرد گفت یا نامرد؟با غیرت یا بی غیرت؟با هر دین و اعتفادی که هستم!
    منی که ازدواج کردم چرا باید روابط محدود با همسرم داشته باشم، خستم خب کارمو کم کنم، ناراحتم ، ناراحتیمو رفع کنم
    خلاصه بگم این چیزا اشتباهه و خیانت بوجود میاره و خیانتم فساد رو در جامعه گسترش میده.
    جامعه ی پاک در گرو خانواده ی سالمه
    برای همسرمون کم نذاریم که بنیان خانواده رو حفظ کنیم و جامعمون مستحکم و پاک بشه.

  2. 2 کاربر از پست مفید *nastaran تشکرکرده اند .

    بارن (چهارشنبه 03 خرداد 96), ستاره زیبا (چهارشنبه 03 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منم دوس دارم یه ازدواج موفق جوری ک خودم میخام داشته باشم:(((
    توسط SHahr-Zad در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 93, 23:50
  2. ریخت منحوس جاریمو دیگه نمیبینم
    توسط nahale1 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 01:47
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. داماد کوچک تر از عروس !
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آبان 90, 00:08
  5. دوس دارم یه دختر شاد و پر انرژی باشم:)
    توسط nazlin1990 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 15 مهر 90, 12:05

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.