وااااااااااَاااای تنها جان ازت خوااااهش میکنم به تذکرای دوستان توجه کن . کارت خیلیییییی ریسکیه . نمیخوام شک به دلت بندازم یا خدایی نکرده تهمتی به دوست و شوهر محترمت یزنم ، ولی شوهر شما قبل از اینکه یه همسر وفادار ، یه عاشق واقعی ، یه بنده ی با ایمان و ... باشه یه مرده . اونم یه مرده متاهل !! که کلا عزیزم مردا بعد از اولین رابطه جنسی نگاهشون به زن ها جنسی تر میشه ( من خودم از تنهایی با یه مرد متاهل هزار برابر بیشتر از یه پسر مجرد میترسم ) . نمیفهمم چطوری انقدر بیخیالی؟؟؟؟؟؟ خیانت بحث سخیفیه و من اصلا دوس ندارم به یه خانوم متاهل افکار مریض القا کنم ولی شما زیادی داری سادگی به خرج میدی و مجبورم اشاره کنم که اقایون خیلی وقتا نمیتونن افکارشونو کنترل کن . شما بگو دوستت پاک ترین دختر دنیا ، شوهرتم پسر پیغمبر ، این کار اصلاااااااااااا درست نیست که یه خانوم بیشتر از ماهی دو بار بیان خونه ی شما و بدتر از هرچیز شب هم بخوابن !!!!!! تفریحو با همدیگه برین ، با جمع های فامیلی برین و نهایتا ماهی یه بار با دوستای مشترک تفریح کنین . به نظر من شما کار فوق العاده خطرناکی داری با زندگیت میکنی و باید هرچه سریعتر این ماجرا رو قطعش کنی .
+ باور کن دوست ندارم با حرفام خدایی نکرده افکارت درباره ی شوهرت مسموم شه ولی تنها جان ادما حتی اگه قوی ترین نفس و ایمان رو هم دارن دلیل نمیشه خودشونو توی موضع ضعف و گناه قرار بدن ... من خودم یه دوره ای اهل شب زنده داری بودم و چیزی که میخوام بگمو به عینه تجربه کردم ( بازم میگم به هیچ وجه قصد تهمت به همسر محترمتو ندارم و ابدا این نظرو ندارم که ایشون کاری میکنن ) : توی تنهایی بعد از 12 شب ، افکار عجیب زیاد به سر هرکسی میزنن و پتانسیل کار خطا کردن هم بیشتر میشه ، این یعنی موضع گناه و ضعف . شوهر شما تا حالا کاری نکرده و خودشو نگه داشته ولی این سبک زندگی ناسالمه و خطرناک و ادامه دادنش ممکنه ایشونو به تصمیمای غلط بکشونه . تا جایی که میتونی نباید اجازه بدی نصف شب ها رو تنها بگذرونه ... اگه وااقعا خوابشون نمیبره و نمیتونن بخوابن ، باید یه اقدامی بکنن . میتونن به پزشک مراجعه کنن . اگه هم قبول نمیکنن و کلا خوششون میاد از این وضع خب اجازه نده تنها باشن و ازشون بخواه کنار خودت فیلم ببینن ( البته یه جوری نگو که لحنت آمرانه باشه ، با ناز و عشوه بهش بگو که دلم میخواد شب توی بغل تو بخوابم و این چیزا که خودت میدونی دیگ) . اگه این هم جواب نداد به نظرم درنهایت راه مریم جان رو امتحان کن و قبل از خوابت با هم رابطه داشته باشین ( هم خسته میشه و هم از نظر روحی دور نمیشین )
+ سیگار کشیدن مضره ، باعث بوی بد بدن میشه ، شما متنفری و هزار و یک اسیب دیگه ، ولی ضررش بیشتر از تنها بودن شوهر شما تا 2و3 شب که نیست ؟ شما نتونستی با این روشا شوهرتونو ترک بدی و تا حالا که شوهرت کار خودشو کرده پس کوتاه بیا و بهش بگو اشکالی نداره جلوی تو سیگار بکشه . این مشکلت که حل شد ( چون این یکی الان اولویته ) بعدا درباره ترک سیگارش دوباره ( نه از این راهی که بدتر دورتون کرده ) تلاش میکنی .
َ
++++ خواهش میکنم ازت تذکرا و هشدار هایی که توی این تاپیک بهت شد رو جدی جدی جدی بگیر ، حتی اگه قبول نداری !
ایشالا که گوش میدی و درست میشه![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)