به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اردیبهشت 98 [ 17:06]
    تاریخ عضویت
    1395-4-04
    نوشته ها
    92
    امتیاز
    3,969
    سطح
    40
    Points: 3,969, Level: 40
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    165

    تشکرشده 137 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array
    وااااااااااَاااای تنها جان ازت خوااااهش میکنم به تذکرای دوستان توجه کن . کارت خیلیییییی ریسکیه . نمیخوام شک به دلت بندازم یا خدایی نکرده تهمتی به دوست و شوهر محترمت یزنم ، ولی شوهر شما قبل از اینکه یه همسر وفادار ، یه عاشق واقعی ، یه بنده ی با ایمان و ... باشه یه مرده . اونم یه مرده متاهل !! که کلا عزیزم مردا بعد از اولین رابطه جنسی نگاهشون به زن ها جنسی تر میشه ( من خودم از تنهایی با یه مرد متاهل هزار برابر بیشتر از یه پسر مجرد میترسم ) . نمیفهمم چطوری انقدر بیخیالی؟؟؟؟؟؟ خیانت بحث سخیفیه و من اصلا دوس ندارم به یه خانوم متاهل افکار مریض القا کنم ولی شما زیادی داری سادگی به خرج میدی و مجبورم اشاره کنم که اقایون خیلی وقتا نمیتونن افکارشونو کنترل کن . شما بگو دوستت پاک ترین دختر دنیا ، شوهرتم پسر پیغمبر ، این کار اصلاااااااااااا درست نیست که یه خانوم بیشتر از ماهی دو بار بیان خونه ی شما و بدتر از هرچیز شب هم بخوابن !!!!!! تفریحو با همدیگه برین ، با جمع های فامیلی برین و نهایتا ماهی یه بار با دوستای مشترک تفریح کنین . به نظر من شما کار فوق العاده خطرناکی داری با زندگیت میکنی و باید هرچه سریعتر این ماجرا رو قطعش کنی .

    + باور کن دوست ندارم با حرفام خدایی نکرده افکارت درباره ی شوهرت مسموم شه ولی تنها جان ادما حتی اگه قوی ترین نفس و ایمان رو هم دارن دلیل نمیشه خودشونو توی موضع ضعف و گناه قرار بدن ... من خودم یه دوره ای اهل شب زنده داری بودم و چیزی که میخوام بگمو به عینه تجربه کردم ( بازم میگم به هیچ وجه قصد تهمت به همسر محترمتو ندارم و ابدا این نظرو ندارم که ایشون کاری میکنن ) : توی تنهایی بعد از 12 شب ، افکار عجیب زیاد به سر هرکسی میزنن و پتانسیل کار خطا کردن هم بیشتر میشه ، این یعنی موضع گناه و ضعف . شوهر شما تا حالا کاری نکرده و خودشو نگه داشته ولی این سبک زندگی ناسالمه و خطرناک و ادامه دادنش ممکنه ایشونو به تصمیمای غلط بکشونه . تا جایی که میتونی نباید اجازه بدی نصف شب ها رو تنها بگذرونه ... اگه وااقعا خوابشون نمیبره و نمیتونن بخوابن ، باید یه اقدامی بکنن . میتونن به پزشک مراجعه کنن . اگه هم قبول نمیکنن و کلا خوششون میاد از این وضع خب اجازه نده تنها باشن و ازشون بخواه کنار خودت فیلم ببینن ( البته یه جوری نگو که لحنت آمرانه باشه ، با ناز و عشوه بهش بگو که دلم میخواد شب توی بغل تو بخوابم و این چیزا که خودت میدونی دیگ) . اگه این هم جواب نداد به نظرم درنهایت راه مریم جان رو امتحان کن و قبل از خوابت با هم رابطه داشته باشین ( هم خسته میشه و هم از نظر روحی دور نمیشین )

    + سیگار کشیدن مضره ، باعث بوی بد بدن میشه ، شما متنفری و هزار و یک اسیب دیگه ، ولی ضررش بیشتر از تنها بودن شوهر شما تا 2و3 شب که نیست ؟ شما نتونستی با این روشا شوهرتونو ترک بدی و تا حالا که شوهرت کار خودشو کرده پس کوتاه بیا و بهش بگو اشکالی نداره جلوی تو سیگار بکشه . این مشکلت که حل شد ( چون این یکی الان اولویته ) بعدا درباره ترک سیگارش دوباره ( نه از این راهی که بدتر دورتون کرده ) تلاش میکنی .
    َ
    ++++ خواهش میکنم ازت تذکرا و هشدار هایی که توی این تاپیک بهت شد رو جدی جدی جدی بگیر ، حتی اگه قبول نداری !

    ایشالا که گوش میدی و درست میشه

  2. 5 کاربر از پست مفید آوای بهشت تشکرکرده اند .

    abs (سه شنبه 02 خرداد 96), maryam.mim (سه شنبه 02 خرداد 96), tanha67 (سه شنبه 02 خرداد 96), بارن (دوشنبه 01 خرداد 96), جوادیان (دوشنبه 01 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منم دوس دارم یه ازدواج موفق جوری ک خودم میخام داشته باشم:(((
    توسط SHahr-Zad در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 93, 23:50
  2. ریخت منحوس جاریمو دیگه نمیبینم
    توسط nahale1 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 01:47
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. داماد کوچک تر از عروس !
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آبان 90, 00:08
  5. دوس دارم یه دختر شاد و پر انرژی باشم:)
    توسط nazlin1990 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 15 مهر 90, 12:05

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.