وقتی به اشتباهت اصرار داری نباید دیگه واسه این چیزا ناراحت باشی!
پدر منم سیگار میکشید ولی اینجوری نبود، مواد مخدر چرا کلافگی میاره اما سیگار نه اونم در حالی که میکشه و ترک نکرده!!! شاید افکاری تو سرشه که فکر میکنه در حق تو نامردیه.....پای مجرد جماعت رو قطع کن.
والا من در آینده با شوهرم هر جا بریم دو نفری یا با خونواده هامون میریم، خیلیم عالیه. یعنی چی مرد انقد آزاد باشه که بخواد خوشیش رو با دیگرون تقسیم کنه!! الله اکبر آخر زمونه.خانومشم چقدر خیالش راحته ، سادگی همیشه خوب نیست یه وقتی ورق برگرده تو فقط بازنده ای .








علاقه مندی ها (Bookmarks)