به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 96 [ 08:04]
    تاریخ عضویت
    1395-12-04
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    4,294
    سطح
    41
    Points: 4,294, Level: 41
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    141

    تشکرشده 512 در 186 پست

    Rep Power
    58
    Array
    سلام به تنهای عزیر
    من با قسمت دوم نوشته شما کلا مشکلتونو رو فراموش کردم و بشدت به فکر فرو رفتم.
    اگر منظورتون از دوستان، دوستان خودتونه باید عرض کنم شما اشتباه بزرگی میکنین که دوستانتون رو به منزلتون راه میدین شب بخوابن!
    مگر شما نمیدونید که متأهلید ؟!
    دوست شما میتونه هتل، خوابگاه یا خونه ی فامیلش بخوابه و خواهرتون هم رفت و آمدش حد و حدود داشته باشه.
    همسرشما کاملا حق دارن که عصبی بشن منتها مردها عادت دارن بعضی عصبانیتشونو با سیگار کشیدن نشون بدن.
    شما منزلتونو کاروان سرا کردین، آیا دوست داشتین همسرتون شب دوستشو بیاره بره تو اتاق و درب رو ببنده و به شما اهمیت نده؟‌
    ایشون مرد هستن میخواد با زنش تنها باشه، در ثانی شاید دوست نداشته باشه شما دوستانتون رو درمحیط خصوصی و شخصی منزلتون راه بدین!
    اگر شوهرتون جدا میخوابه دلیل داره!
    میگین مهمون زیاد داریم، خب پذیرش مهمون رو کم کنین (فامیل) و به زندگی متأهلیتون برسین. وقتی برای مردتون وقت نمیذارین و حس میکنه دوستان شما هنوزم برای شما جای خودشونو دارن و این نتونسته توی زندگی شما به عنوان همسر جای بزرگی داشته باشه دیگه رغبتی به شما نداره، میگه میخوام همین خوابم نباشه!
    اینطور طلاق عاطفی اتفاق میافته، انقدر روابط جنسی کم میشه و سطح عشق و محبت پایین میاد که آدما دیگه فقط بهم عادت میکنن.
    لطفا زمینه اتفاقات بد رو در زندگیتون بوجود نیارین.
    همین دوستان مجرد زمینه خیانت رو فراهم میکنن، شما بچه نیستین. باید هشیار باشین.
    لطفا به مواردی که گفتم عمل کنین و به همسرتون توجه و محبت کنین.
    ویرایش توسط yarmehrban : دوشنبه 01 خرداد 96 در ساعت 10:08

  2. 8 کاربر از پست مفید yarmehrban تشکرکرده اند .

    abs (سه شنبه 02 خرداد 96), behnam2020gh (سه شنبه 02 خرداد 96), tanha67 (دوشنبه 01 خرداد 96), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 10 خرداد 96), بارن (دوشنبه 01 خرداد 96), جوادیان (دوشنبه 01 خرداد 96), ستاره زیبا (دوشنبه 01 خرداد 96), غبار غم (دوشنبه 01 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منم دوس دارم یه ازدواج موفق جوری ک خودم میخام داشته باشم:(((
    توسط SHahr-Zad در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 93, 23:50
  2. ریخت منحوس جاریمو دیگه نمیبینم
    توسط nahale1 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 01:47
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. داماد کوچک تر از عروس !
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آبان 90, 00:08
  5. دوس دارم یه دختر شاد و پر انرژی باشم:)
    توسط nazlin1990 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 15 مهر 90, 12:05

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.