سلام خانوم
شما یک تجربه ی خیلی خیلی تلخ رو پشت سر گذاشتی.
هیچکسی اندازه خودت زجر و محنت نکشیده.
خواهر شما آشکارا با حسادت های زنانه داره زندگی شما رو بهم میریزه.
تو دیگه مستقلی
لطفا خودت و همسرت حتی الامکان از خواهرت فاصله بگیرین و این وظیفه شماست.
همسرت حق داره و اگر من جای اون بودم شاید خشمم رو روی شمام خالی میکردم.
خواهرت بشدت داره سعی میکنه همسرت رو ازت جدا کده و تو باید بشدت این تلاششو بی نتیجه بگذاری.
برای همسرت سیمکارت هدیه بخر و بگو از این سیمکارت جدید واسه خودت استفاده کن وشمارشو به خواهرت نده که خدایی نکرده فوش و غیره بده یا پیامای ناجور... این شماره رو اصلا به خونوادت نده.،، هر کاری داشتن حضوری به همسرت بگن، از همسرتم بخواه که برای حفظ آرامشتون اینکارو بکنه.
شاید مدتی دوری ، دوستی برای خواهرت بیاره . اینو بهت بگم که خواهر زن واقعا تهدید جدی برای بعضی زندگی هاست.. با کمرنگ کردن بعضی افراد در زندگیمون ، آرامش رو بخودمون و همسرمون برگردونیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)