به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 مهر 00 [ 20:39]
    تاریخ عضویت
    1394-4-16
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    6,681
    سطح
    53
    Points: 6,681, Level: 53
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 156 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عاطی جان . خواهر خوبم روابط زناشویی خیلی مقدستر از اینهاست که با چنین بحثهای الکی دستخوش نا ارامی بشه عزیزم شما فقط جو رو اروم کن لازم نیست معذرت خواهی کنی خونه رو مرتب کن غذایی که همسرت دوست داره رو بپز و بخودت برس و کاری کن این حرفها فراموش بشن . قبول دارم که شما بخاطر زندگیتون شاید خیلی مواقع کوتاه اومدی اما الان این مسائله کوچیک و بی اهمیت نباید زندگیتواینجوری کنه پس مدیریتش کن با زنانگی و قدرت خودت و دیگه هم بحث دینی نکن عزیزم یا اعتقادی . این مشکلو منو پدر شوهرمم داریم ولی من هر وقت بحث اونجاها میکشه بحثو عوض میکنم یا اصلا حرفی نمیزنم حتی یکی از دوستام سنیه و همسرشون شیعس باور کن تمام این 20 سالی که با هم زندگی میکنن یکبار هم این بحثها خونشون پیش نیومده زن باید مدیریت کنه این موضوعاتو وگرنه مردها کلا دوست دارن یه موضوعی باشه سرش بحث بکنن و برنده هم بشن بزار همیشه فکر کنه که برندس . با این حسی که بهش میدی ارامش رو به خونت میاری و توی این شرایط بارداریت (مبارکت باشه و ایشالله نی نی خوشگل و سالم بدنیا بیاری )باید به خودت و نی نی فکر کنی. تازه با بدنیا اومدن اون هم باید کمک کنی تا این بحثها هیچ وقت پیش نیاد و بچتون توی کشمکش دینی و اعتقادی شما نیفته . از الان تمرین کن تا اون موقع همچی عالی باشه و بچتم تو ارامش بزرگ بشه
    در ضمن قبلا هر جور که بودی مهم نیست الان یه همسری و یکسری وظایف داری از همه مهمتر مدیر بودنته که با سیاست زنانه باید انجام بشه و مردتو اروم کنی چون توی همه خانواده ها اگه یه زن بتونه مدیریت کنه همچی عالی پیش میره .نه اینکه غرورشو له کنی و کم کم باعث بشی حرمتها بینتون از بین بره که اون موقع دیگه جمع کردنش سخته . تو خونت چند تا اصل داشته باش 1- بحث اعتقادی و دینی ممنوع 2- غر زدن ممنوع 3-بی حرمتی و بحثهای پیش پا افتاده ممنوع
    بجای همه اینها احترام-ارامش -عشق - محبت- تشکر از همدیگه خیلی زندگی رو زیباتر و قشنگتر میکنه . به امتحانش می ارزه

  2. 4 کاربر از پست مفید nilo95 تشکرکرده اند .

    Hildaa (چهارشنبه 27 اردیبهشت 96), khaleghezey (پنجشنبه 25 خرداد 96), Spider (پنجشنبه 28 اردیبهشت 96), ستاره زیبا (چهارشنبه 27 اردیبهشت 96)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 اردیبهشت 97 [ 09:08]
    تاریخ عضویت
    1394-12-08
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,085
    سطح
    27
    Points: 2,085, Level: 27
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    8

    تشکرشده 20 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط nilo95 نمایش پست ها
    سلام عاطی جان . خواهر خوبم روابط زناشویی خیلی مقدستر از اینهاست که با چنین بحثهای الکی دستخوش نا ارامی بشه عزیزم شما فقط جو رو اروم کن لازم نیست معذرت خواهی کنی خونه رو مرتب کن غذایی که همسرت دوست داره رو بپز و بخودت برس و کاری کن این حرفها فراموش بشن . قبول دارم که شما بخاطر زندگیتون شاید خیلی مواقع کوتاه اومدی اما الان این مسائله کوچیک و بی اهمیت نباید زندگیتواینجوری کنه پس مدیریتش کن با زنانگی و قدرت خودت و دیگه هم بحث دینی نکن عزیزم یا اعتقادی . این مشکلو منو پدر شوهرمم داریم ولی من هر وقت بحث اونجاها میکشه بحثو عوض میکنم یا اصلا حرفی نمیزنم حتی یکی از دوستام سنیه و همسرشون شیعس باور کن تمام این 20 سالی که با هم زندگی میکنن یکبار هم این بحثها خونشون پیش نیومده زن باید مدیریت کنه این موضوعاتو وگرنه مردها کلا دوست دارن یه موضوعی باشه سرش بحث بکنن و برنده هم بشن بزار همیشه فکر کنه که برندس . با این حسی که بهش میدی ارامش رو به خونت میاری و توی این شرایط بارداریت (مبارکت باشه و ایشالله نی نی خوشگل و سالم بدنیا بیاری )باید به خودت و نی نی فکر کنی. تازه با بدنیا اومدن اون هم باید کمک کنی تا این بحثها هیچ وقت پیش نیاد و بچتون توی کشمکش دینی و اعتقادی شما نیفته . از الان تمرین کن تا اون موقع همچی عالی باشه و بچتم تو ارامش بزرگ بشه
    در ضمن قبلا هر جور که بودی مهم نیست الان یه همسری و یکسری وظایف داری از همه مهمتر مدیر بودنته که با سیاست زنانه باید انجام بشه و مردتو اروم کنی چون توی همه خانواده ها اگه یه زن بتونه مدیریت کنه همچی عالی پیش میره .نه اینکه غرورشو له کنی و کم کم باعث بشی حرمتها بینتون از بین بره که اون موقع دیگه جمع کردنش سخته . تو خونت چند تا اصل داشته باش 1- بحث اعتقادی و دینی ممنوع 2- غر زدن ممنوع 3-بی حرمتی و بحثهای پیش پا افتاده ممنوع
    بجای همه اینها احترام-ارامش -عشق - محبت- تشکر از همدیگه خیلی زندگی رو زیباتر و قشنگتر میکنه . به امتحانش می ارزه



    دوست عزیزم مرسی بابت حرفای قشنگت اره منم تو خونه وقتی قهرم هیچی کم نمیذارم کلا از بی احترامی بدم میاد ولی خیلی بهم برخورد که اونجور خطابم کرد اره منم حرف بدی زدم .
    من با تمام وجودم دارم از این بحثا جلوگیری میکنم حتی نیمه شعبان جایی نرفتم برخلاف هر سال یا امامزاده بعد ازدواجم نرفتم خودشم چندبار گفته که هیچ بی احترامی به خودمو خانوادم نمیکنی. ولی بعضی موقعها منم کلافه میشم
    دارم با مشکلات مالی کنار میام بدون غر زدن حتی شوهرم بیشتر از من غر میزنه که من جوابشو نمیدم
    من دوران نامزدی این زندگی رو بهترین زندگی میدونستم ولی اینگار پوچ دراومد
    به قول شما دخترم به دنیا بیاد چیکار کنم باید شیعه باشه یا سنی باید مذهبی باشه یا آزاد؟
    لعنت به من که با بی عقلی خودمو گرفتار کردم و بیشتر لعنت به من که با اطلاع از این مشکلات دخترمو وارد این بازی کردم اخ اون که داره میاد دنیا بی گناهه

  4. کاربر روبرو از پست مفید عاطی گلی تشکرکرده است .

    Spider (پنجشنبه 28 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.