الان من فقط اینجوریم
دختر خوب خوشی زده زیر دلت من نمیدونم چرا اگر مردی خوبه اکثرااااااازنهاشون ظرفیت ندارن و خودشون باعث میشن مردا تو ذهنشون بره نباید به زن رو داد و باید هراز گاهی پرخاش کرد!!!!!!!
من قبلا هم تو تاپیکهای قبلی گفتم همسرت اوایل زندگی هست فعلا تحمل میکنه چند وقته دیگه ایشونم میشه مثل خودت اونوقت میای تاپیک میزنی بچهها چیکار کنم ........
دختر خوب ادم مغرور اتفاقا کاری نمیکنه که کسی بهش بی احترامی کنه!!!!
نه اینکه چون غرور داری همیشه با غرغر و زدن حرفترو به کرسی بشینونی به این میگن پرخاشگر!!!!!
فردا بچت هم از شما یاد خاهد گرفت که حرفش رو اینطور بزنه
از یه خانوم نحصیلکرده و شاغل که در اجتماع هست اینکارها بسیااااااار بعیده
لطفا بیشتراینجا مطالعه کن چرا زندگیت رو با دست خودت میپاشونی؟؟؟؟؟
احترام در زندگی مهمترین اصله شما اگر غرور داری نباید اجازه بدی با رفتارت کسی بهت توهین کنه
من اگه جایشما بودم همسرم اون کار رو میکرد محل ضربه رو دست میذاشتم روش و مثل یه بچه ناراحتیم بصورت مظلومانه نشون میدادم اونوقت همسرم با اینکه شوخی کرده بود اما وقتی میدید اینقدر دردم اومده ولی ساکتم خودش کلی ازدلم درمیاورد منم میگفتم عزیزم میدونم شوخی میکنی ولی من نازکم قیافم بچهگونه میکردم
خوب نتیجتا ایشون دفعه بعد خیییللی هواسش رو جمع میکرد اینکار رو نکنه و اگر باز تکرار میشد سری بعد مطمین بودم از دستشدررفته و بازم همون رفتار.......
تا کم کم عادت از سرش بره
زندگی مگه میدون جنگه ......یا شما اقاپسری!!!!!!!
خانوم باید ظرافت داشته باشه نه که برا خودش یه پا مرد باشه
اگر حرفام تند بود چون توقعم از شما که یک ساله توسایتی این رفتارها نیست!!!!











علاقه مندی ها (Bookmarks)