به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 شهریور 96 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1394-4-23
    نوشته ها
    641
    امتیاز
    12,858
    سطح
    74
    Points: 12,858, Level: 74
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 392
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 767 در 424 پست

    Rep Power
    113
    Array
    الان من فقط اینجوریم
    دختر خوب خوشی زده زیر دلت من نمیدونم چرا اگر مردی خوبه اکثرااااااازنهاشون ظرفیت ندارن و خودشون باعث میشن مردا تو ذهنشون بره نباید به زن رو داد و باید هراز گاهی پرخاش کرد!!!!!!!
    من قبلا هم تو تاپیکهای قبلی گفتم همسرت اوایل زندگی هست فعلا تحمل میکنه چند وقته دیگه ایشونم میشه مثل خودت اونوقت میای تاپیک میزنی بچهها چیکار کنم ........
    دختر خوب ادم مغرور اتفاقا کاری نمیکنه که کسی بهش بی احترامی کنه!!!!
    نه اینکه چون غرور داری همیشه با غرغر و زدن حرفترو به کرسی بشینونی به این میگن پرخاشگر!!!!!
    فردا بچت هم از شما یاد خاهد گرفت که حرفش رو اینطور بزنه
    از یه خانوم نحصیلکرده و شاغل که در اجتماع هست اینکارها بسیااااااار بعیده
    لطفا بیشتراینجا مطالعه کن چرا زندگیت رو با دست خودت میپاشونی؟؟؟؟؟
    احترام در زندگی مهمترین اصله شما اگر غرور داری نباید اجازه بدی با رفتارت کسی بهت توهین کنه
    من اگه جایشما بودم همسرم اون کار رو میکرد محل ضربه رو دست میذاشتم روش و مثل یه بچه ناراحتیم بصورت مظلومانه نشون میدادم اونوقت همسرم با اینکه شوخی کرده بود اما وقتی میدید اینقدر دردم اومده ولی ساکتم خودش کلی ازدلم درمیاورد منم میگفتم عزیزم میدونم شوخی میکنی ولی من نازکم قیافم بچهگونه میکردم
    خوب نتیجتا ایشون دفعه بعد خیییللی هواسش رو جمع میکرد اینکار رو نکنه و اگر باز تکرار میشد سری بعد مطمین بودم از دستشدررفته و بازم همون رفتار.......
    تا کم کم عادت از سرش بره
    زندگی مگه میدون جنگه ......یا شما اقاپسری!!!!!!!
    خانوم باید ظرافت داشته باشه نه که برا خودش یه پا مرد باشه
    اگر حرفام تند بود چون توقعم از شما که یک ساله توسایتی این رفتارها نیست!!!!
    ویرایش توسط ستاره زیبا : چهارشنبه 27 اردیبهشت 96 در ساعت 06:33

  2. کاربر روبرو از پست مفید ستاره زیبا تشکرکرده است .

    tanin_eshgh (چهارشنبه 27 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: جمعه 17 دی 95, 17:44
  2. هدف از ازدواج چيست؟
    توسط AbtinAsk در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 خرداد 91, 20:06
  3. اولين قدم ازدواج چيست؟
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 15 مرداد 90, 15:33
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 21:59
  5. خود ادم کيست؟
    توسط رميسا در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آذر 86, 14:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.