سلام
ببینید توی ازدواج همه ی فاکتورها مهمه. همه شون! اما درجه ی اهمیتشون با هم متفاوته. برای مثال
اخلاق خوب و مناسب درجه ی اهمیتش از هر چیزی بیشتره. کسی که اخلاقش بد یا مورد پسند شما نباشه قطعا هیچ زمانی مناسب شما نیست و اگر خدای نکرده با همچین فردی زیر یک سقف رفتین هرگز نه شما و نه ایشون و نه فرزندانتون!!!(بیچاره ها) روی ارامش رو نخواهید دید. چون اخلاق ناپسند فرد مقابل هرگز عادی نمیشه برای انسان و در تربیت فرزندان بیشتر ایجاد ایراد میکنه و اسیب میزنه به خانواده.
داشتن استقلال مالی هم بسیار مهمه. داشتن مسکن، ماشین، شغل، درامد و بیمه مناسب برای خانواده خیلی مهمه و نمیشه اصلا با نبودنشون کنار اومد.
شخصیت، مسئولیت پذیری، تعهد، آینده نگری، قایل بودن به رشد شخصیتی، انتقادپذیر بودن، مهم دونستن ازدواج و خانواده، دید اقتصادی مشابه داشتن، منطقی بودن، عاقل بودن، هیجانی و واکنشی نبودن، ادب و متانت داشتن، توجه کردن به همسر و اهمیت دادن به نیازهای همسر، مشورت با همسر، داشتن اولویت بندی مناسب تو زندگی تو همه ی زمینه ها و ... هم بسیار بسیار مهمن. یعنی فاکتورهای بالا باید! همه شون! برای ازدواج لحاظ بشن.
بعد از اینا میرسیم به مساله ی ظاهر و کشش جنسی. ظاهر و کشش جنسی هم مهمه اما نه به اندازه ی موارد بالا. ظاهر ممکنه بعد از مدتی برای انسان عادی بشه اما نبود موارد بالا هرگز برای کسی عادی نمیشه. اگر ظاهر ایشون در حالت کلی به دلتون نشسته و کشش جنسی بهشون دارید اصلا دیگه حرف بقیه مهم نیست راجب ظاهرشون. هر چند امروزه فیت کردن ظاهر جزو اسونترین کارهای دنیاس! باشگاه های بدنسازی، انواع کلاس های ورزشی، لباس های خیلی شیک، رفتار و حرکات باکلاس، جراحی های زیبایی، عطرهای مست کننده و ... همه و همه دست به دست هم میدن و یک ظاهر زیبا و شیک و باکلاس رو تقدیم شما میکنن و میتونن ایشون تو یه بازه ی 6 ماه به این هدف برسن اگر همت کنن البته.








علاقه مندی ها (Bookmarks)