سلام
اگر شما تا حالا چند بار به ایشون ضربه زدی خوب قاعدتا میشه به ایشون حق داد که جواب شما رو بده
پس مقصر اصلی میشی شما
در نظر داشته باش مردها کلا حرکاتشون محکم هست حتی شوخیای فیزیکیشون دردآوره اگر داری با یه مرد زندگی می کنی و میخوای در کنار یه مرد بمونی باید این خصوصیت رو بپذیری
وقتی خیلی عصبانی هستی حداقل با حرفهات اعتراض کن برای چی می زنی آخه؟
باید یه تجدید نظر توی برخوردهات بکنی
اگر فکر می کنی علتش خستگی کار هست کارت رو کمتر کن
ولی بعید هست
قاعدتا شوهرت هم باید یه عکس العملی داشته باشه وگرنه میشه تو سری خور شما
نمیشه که
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)