سلام دوست عزیز
به نظر من 90 درصد مقصر شمایید البته توجیهی برای دست بلند کردن شوهرتو روی شما نیست اصلا. ایشون حق نداشتن این کار رو بکنند اما من روی صحبتم با شماست و مثل یه خواهر می خوام بهت بگم ما مسئول طرز فکر یا تربیت دیگران نیستیم اما خودمون مسئولیم که مشخص کنیم چطور باهامون رفتار شه.
درسته عصبانی بودی و ناراحت بودی و خسته بودی ولی دلیل نمی شه که کنترل خشم نداشته باشی اونم وقتی اوضاع آرومه و عشقولانه نشستید فیلم می بینید. خیلی تعجب می کنم چطور توانایی این رو داری که شوهرت رو بزنی حتی سیلی. شاید درد هم نداشته برای اون اما خورد شده. حس پسر بچه 5 ساله رو داشته که مامانش بزنتش . بعدشم شما خانمومشی پر از ظرافت و لطافت زنانه ای مرد جنگجو نیستی که بزنی کسی رو. تو باید با زبون و سیاست مدیریت کنی عزیزم
بهترین راه این بود که با زبون حتی بچه گانه و لوس کردن خودت مب گفتی فلانی دردم گرفت اینجوری زدی بابا من لطیفم انگشتتم به من بزنی دردم می گیره حتی با لوس بازی می گفتی اصلا قهرم ... باید از دلم در بیاری . (اینارو منظورم اینه که با لحن عشقولانه و لوس بازی می گفتی.) .
حالا می گی عصبانی بودم اینم چه چیزایی از من می خواد تو اون لحظه به ذهنمم نمی رسید اولا که باید تمرین کنی که خواسته هات رو با خشم بیان نکنی دوما می تونستی هم بگی فلانی واقعا دردم گرفت می رم روی اونیکی مبل می شینم که دور از دسترس تو باشم و مجبوری دیگه دور از هم بشینیم فیلم ببینیم اگه قرار باشه از این شوخیا کنی آخه خیلی خیلی درد گرفت ...
بگذریم الان کاری که می تونی بکنی اینه که اولا مهارت های ارتباطی و زنانگیت رو ببر بالا. لوس بازی و ناز و ادا و ... . و برو از شوهرت عذر خواهی کن غرور توی مسائل زناشویی معنایی نداره الان شما دوتا یکی هستید هرکدوم هرچقدر غرورش رو بشکنه نشون می ده فداکارتر و عاشق تره. یه کادوی خوب واسه شوهرت بخر یه شاخه گل و شام مورد علاقه اش رو بپز که وقتی اومد خونه غافلگیر شه. اگر زودتر از شما میاد خونه مرخصی بگیر یه ساعت زودتر بری و قبل از اون برسی و غافلگیری رو هم انجام بده و عذرخواهی کن چون با توجه به چیزی که تعریف کردی شوهرت هم به نظرم از کارش ناراحت شد که رفت سیگار کشید.
و همین جا به خودت قول بده دیگه مراقب رفتارت باشی و نگذاری کار به اینجا بکشه . تا حدی هم بهت حق می دم. خستگی و کار و فشار محیط بیرون از خونه زن ها رو خیلی خسته می کنه اما تو هر جا کارمند باشی تو خونت مدیر هستی و باید روابطت رو با شوهر و بعدها هم بچه هات مدیریت کنی. همونطور که مسائل خونه رو سر کارنمی بری خستگی و خوی مردانه کار رو هم خونه نیار
امیدوارم موفق و شاد باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)