به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 بهمن 98 [ 15:04]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    273
    امتیاز
    7,978
    سطح
    60
    Points: 7,978, Level: 60
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    318

    تشکرشده 381 در 176 پست

    Rep Power
    58
    Array
    سلام دوست عزیز

    به نظر من 90 درصد مقصر شمایید البته توجیهی برای دست بلند کردن شوهرتو روی شما نیست اصلا. ایشون حق نداشتن این کار رو بکنند اما من روی صحبتم با شماست و مثل یه خواهر می خوام بهت بگم ما مسئول طرز فکر یا تربیت دیگران نیستیم اما خودمون مسئولیم که مشخص کنیم چطور باهامون رفتار شه.

    درسته عصبانی بودی و ناراحت بودی و خسته بودی ولی دلیل نمی شه که کنترل خشم نداشته باشی اونم وقتی اوضاع آرومه و عشقولانه نشستید فیلم می بینید. خیلی تعجب می کنم چطور توانایی این رو داری که شوهرت رو بزنی حتی سیلی. شاید درد هم نداشته برای اون اما خورد شده. حس پسر بچه 5 ساله رو داشته که مامانش بزنتش . بعدشم شما خانمومشی پر از ظرافت و لطافت زنانه ای مرد جنگجو نیستی که بزنی کسی رو. تو باید با زبون و سیاست مدیریت کنی عزیزم

    بهترین راه این بود که با زبون حتی بچه گانه و لوس کردن خودت مب گفتی فلانی دردم گرفت اینجوری زدی بابا من لطیفم انگشتتم به من بزنی دردم می گیره حتی با لوس بازی می گفتی اصلا قهرم ... باید از دلم در بیاری . (اینارو منظورم اینه که با لحن عشقولانه و لوس بازی می گفتی.) .

    حالا می گی عصبانی بودم اینم چه چیزایی از من می خواد تو اون لحظه به ذهنمم نمی رسید اولا که باید تمرین کنی که خواسته هات رو با خشم بیان نکنی دوما می تونستی هم بگی فلانی واقعا دردم گرفت می رم روی اونیکی مبل می شینم که دور از دسترس تو باشم و مجبوری دیگه دور از هم بشینیم فیلم ببینیم اگه قرار باشه از این شوخیا کنی آخه خیلی خیلی درد گرفت ...

    بگذریم الان کاری که می تونی بکنی اینه که اولا مهارت های ارتباطی و زنانگیت رو ببر بالا. لوس بازی و ناز و ادا و ... . و برو از شوهرت عذر خواهی کن غرور توی مسائل زناشویی معنایی نداره الان شما دوتا یکی هستید هرکدوم هرچقدر غرورش رو بشکنه نشون می ده فداکارتر و عاشق تره. یه کادوی خوب واسه شوهرت بخر یه شاخه گل و شام مورد علاقه اش رو بپز که وقتی اومد خونه غافلگیر شه. اگر زودتر از شما میاد خونه مرخصی بگیر یه ساعت زودتر بری و قبل از اون برسی و غافلگیری رو هم انجام بده و عذرخواهی کن چون با توجه به چیزی که تعریف کردی شوهرت هم به نظرم از کارش ناراحت شد که رفت سیگار کشید.

    و همین جا به خودت قول بده دیگه مراقب رفتارت باشی و نگذاری کار به اینجا بکشه . تا حدی هم بهت حق می دم. خستگی و کار و فشار محیط بیرون از خونه زن ها رو خیلی خسته می کنه اما تو هر جا کارمند باشی تو خونت مدیر هستی و باید روابطت رو با شوهر و بعدها هم بچه هات مدیریت کنی. همونطور که مسائل خونه رو سر کارنمی بری خستگی و خوی مردانه کار رو هم خونه نیار

    امیدوارم موفق و شاد باشید.

  2. 2 کاربر از پست مفید maryam.mim تشکرکرده اند .

    tanin_eshgh (چهارشنبه 27 اردیبهشت 96), ستاره زیبا (سه شنبه 26 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: جمعه 17 دی 95, 17:44
  2. هدف از ازدواج چيست؟
    توسط AbtinAsk در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 خرداد 91, 20:06
  3. اولين قدم ازدواج چيست؟
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 15 مرداد 90, 15:33
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 21:59
  5. خود ادم کيست؟
    توسط رميسا در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آذر 86, 14:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.