سلام دوستان عزیز وقتی میام توی این تاپیک دلم اروم میگیره و الان واقعا از همتون عاجزانه التماس دعا دارم
خب زندگی بالا و پایین زیاد داره اما من چند ساله همش پایینم
مستاجرم همسرم بیکار و خودمم بیکار
الان همه جا بازاریاب میخواند که من بلد نیستم
منشی میخواند که من اعصابشو.ندارم دو شیفت با حقوق 400 یا 500
حسابدار میخواند که من بلد نیستم.و از کامپیوتر هم سر در نمیارم چه برسه به نرم افزارهای حسابداری
کارهای شرکتی هر جا رنگ میزنم ماهر میخواند خب مگه چلاقم ادم یک هفته ای یاد میگیره
خیاطی بلدم اما دلمو زده چون واقعا زورکی پول میدند تو تولیدیها
نه اشنا و دلسوزی نه کس و کاری نه سواد بالایی نه سرمایه ای هیچی هیچی
واقعا درمونده شدم و توان مبارزه بیشتر از این رو ندارم
نه جایی برای رفتن دارم
نه دل برای موندن و مبارزه
کاشکی یه کار خوب در حد یه حقوق اداره کاری با بیمه و سنوات مهم نیست واقعا چه کاری اما حداقل ادم مزد زحمتشو بگیره بدون نگرانی برا اینده
شب های قدر واسه ما بیکارها دعا کنید ممنونم







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)