هر کسی جایگاه و ارزشش رو خودش تعریف میکنه. وقتی کسی ازدواج سنتی رو نمی پسنده و میخواد مدتی با هم بیرون از محیط خانواده آشنا بشند خودش داره خانواده اش رو طرد میکنه. اونوقت چه انتظاری از دیگران داره؟
بقیه مطالب هم خود را وقف طرف مقابل کردن، بدون وجود هیچگونه تعهد متقابل، بدون آگاهی خانواده و ... نه فقط جاذبه ای نداره بلکه پس از مدتی و رفع کنجکاوی یا سرگرمی طرف مقابل اون رو حتی آزاردهنده هم می بینه.
شما مشکل در خودتون است.
مثل خانم و درجایگاه خانم باقی بمونید، اونوقت می تونید انتظار داشته باشید مانند یک خانم هم باهاتون برخورد کنند.
بیش از اندازه به افراد محبت نکنید. اول ببینید ظرفیت طرف چقدره؟ مدت های طولانی در زندگی واقعی باید امتحان پس بده تا حد و حدودش مشخص بشه.
صمیمی نشید.
حرف دلتون رو برای مردم بازگو نکنید.
...
کتاب هایی دوست یابی، همسریابی، همسرداری، شناخت و حفظ حریم خصوصی و ... مطالعه کنید.
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)