به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 96 [ 08:04]
    تاریخ عضویت
    1395-12-04
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    4,294
    سطح
    41
    Points: 4,294, Level: 41
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    141

    تشکرشده 512 در 186 پست

    Rep Power
    58
    Array
    سلام به امید عزیز
    فکرت درسته!
    تو این دوره دوست دختر یا دوست پسر علاوه بر تحمیل یه محبت و عاطفه ی سطحی و کشکی، زمینه ساز بی اعتمادی، شکست عاطفی یا اصطلاحا عشقی و شکست تحصیلی میشه.
    چون دختر و پسرای ما در دوران مدرسه بصورت جداگانه تحصیل میکنن به محض ورود به دانشگاه دچار یکسری تند روی ها میشن، مثلا حواسشون پرت دختر یا پسری میشه.
    عشق واژه ی مقدسیه و باید در جای خودش بوجود بیاد. این چیزا فقط نوعی احساسات زودگذره، دست آخر هم دخترا پشیمون میشن، هم پسرا.
    اینکه شما یه حرفی زدی و بقیه برداشت شخصی کردن اصلا واست مهم نباشه.
    اونا خیلی اشتباه کردن که دچار توهم و خیال بافی شدن.نه لازم هست توضیحی به کسی بدی و نه پیامی به کسی بفرستی.
    تو هم یکجورایی چوب حرف نادرست خودت رو خوردی... و درس عبرت بشه واست.
    خب امید همه سیگارین تو چی؟ تو هم باید بگی من موادیم؟
    این سالا برات سرنوشت سازه اگه درست رو خوندی و متوجه شدی و امتحاناتت رو با موفقیت دادی که هیچ، اگر ندادی میشه شکست تحصیلی اونوقت از روستا هم بهت زن نمیدن.
    همه ی اونایی که ادعای عاشقی میکنن ازت کنار میکشن و میرن شوهر میکنن به اون پسره که دکترا میخونه یا ثروتمنده یا کارمنده!
    هر پسری دو سال سربازی رفت عشقش رو از دست داد و دختره رفت با یکی دیگه ازدواج کرد. دو ماه دوری سردی میاره و آدمو سست میکنه ،چه برسه دو سال!
    اینا رو میگم با خاطره های تلخ و شکست عشقی زندگی آیندتو نسازی.
    نه به اون خانم سلام کن و نه تحویلش بگیر، به بقیه هم بگو منظورم یک کلاس دیگه بوده نه کلاس خودمون.
    بگذار یادشون بره.
    به گریه و بی اهمیتی و حرفای دخترا هم توجه نکن، اونا از روی ناآگاهی و درگیری در احساسات زودگذر یچیزی میگن، اما تو باید عاقل باشی.
    رفتی دانشگاه درس بخونی و رشد کنی فردا بری سر کار و سربازی، کلاس عشق و عاشقی که نیست.
    موفق باشی


  2. 3 کاربر از پست مفید yarmehrban تشکرکرده اند .

    nardil (جمعه 22 اردیبهشت 96), نیلوفر:-) (جمعه 22 اردیبهشت 96), ستاره زیبا (جمعه 22 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خاطر دوست درسخونم اعتماد به نفسمو از دست دادم
    توسط محبوبه2 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 تیر 97, 02:53
  2. سرنوشت تلخ من ( دوست پسری که رهایم کرد حالا برگشته و من اعتماد ندارم )
    توسط donya66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 خرداد 93, 13:07
  3. همسرم از اعتمادم سو استفاده کرد
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 92, 00:00
  4. همسرم را دوست دارم اما از نظر اعتقادی آنطور که نشون میداد نیست!!!
    توسط M147 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 15:08
  5. سو استفاده همسرم از اعتماد من
    توسط bahar89 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 شهریور 90, 14:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.