سلام دوستان عزیز
الحمد لله همونطوری که عرض کردم از وقتی نزد مشاور رفتیم و ایشون حرف های مارو اول بصورت جدا بعد با هم ازمون دعوت کرد و شنید و راهکار هایی رو که تا حالا بهش فکر نکرده بودیم ارائه داد که خدارو شکر خیلی وضعیت تغییر کرده
نمیگم وضعیت ایده آله ایده آل شده. نه اما با گذشته خیلی فرق کرده و هردومون تا اینجای کار راضی هستیم.
بازم به سایر دوستان که شاید مشکلی شبیه موردی که بنده به عنوان ایجاد کننده ی این تایپیک و موضع ایجاد کردم دارند توصیه میکنم به حرف های این و اون گوش نکنن و برن پیش کسی که متخصص این امور هست و میتونه بی طرفانه راه کار های منطقی و عاقلانه ارائه بده.
ممنون از همراهیتون.
فکر میکنم تا اینجا دوستان خیلی زحمت کشیدن و منم به نتیجه رسیدم.
پیروز و سربلند باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)