سلام به همه دوستان
باز اومدم اینجا که بدونید واقعا ازموده را ازمودن خطاست
شنبه گذشته جلسه دادگاه الزام به تمکین داشتم.
شوهرم لایحه دفاعیه تحویل قاضی داد که با وجود این که خانمم مشکل اعصاب داره و قرص اعصاب میخوره و معدش مشکل داره،کیست داره و بچه دار نمیشه و دانشجو مشروطی هست و مهریه شو اجرا گذاشته چون دو تا داداش بیکار داره(بابام سرهنگ بازنشسته الان تو کار کاسبیه،در ضمن بابام (شوهرم رو گذاشت سر کار) بازم میخوامش.هر چیزی گفته دروغ بوده.این دروغ ها رو گفته که فقط نفقه نده.
راستی تو جلسه دیگه دادگاه به دروغ دست گذاشت رو قران که اصلا منو کتک نزده. قاضی هم میگه فقط باید شاهد باشه.
التماس دعای فراوان
روز های سخت دوام نمی آورند، اما انسان های سخت چرا.
علاقه مندی ها (Bookmarks)