گلم
کسی نگفته ، جایم ننوشتن . اینا تجربس. اینترنت ایران محیط مریضی از نظر فرهنگی و اخلاقی داره
خب اگه اینجور عکسیه ناراحتی نداره که یکی بره بذارتش ، مردم الان عکس بچه های کوچیکشونو میذارن بقیه بذارن.
مگه ما مطلب اینترنت رو استفاده میکنیم اکانت داربم، من ده ساله نت زیر دستمه یکبار عضو تلگرام نشدم، یکبار نرفتم فیس عکس بذارم.
وفتی اسم و مشخصات و ... گذاشته بشه دست مردم برای خلاف باز میشه.
حیف نیست شوهرت الکی بخاطر به کاربر بی حیا در ابنترنت بهت مشکوک شه؟
ابنا بدرد نمیخورن، بهترین مطالب تو سایتا هست . عکس دبدن تو اینستا هم با یه اکانت با مشخصات الکب کاری نداره.
ابن چیزا کار دست آدم میده









علاقه مندی ها (Bookmarks)