به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 96 [ 07:44]
    تاریخ عضویت
    1396-1-24
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    681
    سطح
    13
    Points: 681, Level: 13
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 27.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 71 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tanin_eshgh نمایش پست ها
    خانم نسترن
    كي گفته يه آدم متاهل نبايد اكانت يا برنامه هاي اينترنتي داشته باشه؟
    رفتن تو يفيس بوك واينستگرام وخوندن مطالب جالب وجذاب يكي از سرگرمي هاي منه...مگه من چه عكسهايي از خودم گذاشته؟ يه دونه عكس كامل ازخودم نزاشته بودم...عكس دخترخواهرم كوچكم...عكس كيك تولدم عكس گلدون وماهي خودم رو گذاشته بودم كه اون شخص رفته ايناروكپي كرده وگذاشته توي پيج خودش...مگه من چقدر ازاين برنامه ها استفاده ميكنم...تواينجوربرنامه ها بيشتر بيننده هستم
    گلم
    کسی نگفته ، جایم ننوشتن . اینا تجربس. اینترنت ایران محیط مریضی از نظر فرهنگی و اخلاقی داره
    خب اگه اینجور عکسیه ناراحتی نداره که یکی بره بذارتش ، مردم الان عکس بچه های کوچیکشونو میذارن بقیه بذارن.
    مگه ما مطلب اینترنت رو استفاده میکنیم اکانت داربم، من ده ساله نت زیر دستمه یکبار عضو تلگرام نشدم، یکبار نرفتم فیس عکس بذارم.
    وفتی اسم و مشخصات و ... گذاشته بشه دست مردم برای خلاف باز میشه.
    حیف نیست شوهرت الکی بخاطر به کاربر بی حیا در ابنترنت بهت مشکوک شه؟
    ابنا بدرد نمیخورن، بهترین مطالب تو سایتا هست . عکس دبدن تو اینستا هم با یه اکانت با مشخصات الکب کاری نداره.
    ابن چیزا کار دست آدم میده

  2. 2 کاربر از پست مفید *nastaran تشکرکرده اند .

    Quality (جمعه 06 بهمن 96), ستاره زیبا (چهارشنبه 20 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سرنوشتي که خودم ساخته بودم!
    توسط بالهای صداقت در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 مرداد 89, 18:25
  2. چرا وقتي صداي قرآن رو ميشنوم همه ي غم ها مياد سراغم؟
    توسط حنان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 فروردین 89, 15:30
  3. آشتي يا قهر؟!!!
    توسط آرمان 26 در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 12:39
  4. خوشبختي
    توسط pirooz در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 بهمن 87, 12:37
  5. نكات ضروري در جهت حفظ سلامتي
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 87, 18:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.