به نظرم مشکل ما ایرانیا ماهواره نیس، مشکل ما مردا و زنایی هستن که واقعا نمیدونن چی از همسر آیندشون می خوان. به عبارتی در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته!!؟؟ امروز سیبل جان رو نبینه فردا دو کوچه پایین تر زن همسایه رو که شونصد کیلوئه میبینه! سه روز دیگه تو یه فیلم عروسی دختر وسطی نوه کوچیکه عمه ثریا رو میبینه که تپله! یکی عاشق زن تپله میره نی قلیون میگیره، یکیم عاشق پاملا اندرسونه میره سراغ زن صد کیلو! .....شما به همسرتون نگفتی اگه زن تپل دوس داشتی چرا اومدی سراغ من؟ بلاخره جلسه اول آشنایی شما رو دیدن دیگه.
وضع مالیتون چجوریه؟ امکانش هست بری دکتر تغذیه؟......چن کیلوئی؟ قدت؟ عزیزم یه سری حرکت های ورزشی هست به صورت موضعی اندام های بدن رو بزرگ میکنه. نمیدونم میونت با ورزش چجوریه می خوای بگم تو خونه نیم ساعت نرمش کن بعد برو سراغ این حرکتا
برا تغذیه هم اگه امکانش نیس بی پیش متخصص باز اصول اولیه ش رو بخوای بهت میگم....فقط بگو حجم معده ت به نظرت کمه یا زیاد و اینکه بدنت به پرخوری و ورزش چجوری واکنش نشون میده. مثلا با خوردن غذای بیشتر احساس می کنی وزنت میره بالا؟
بچه ها درست گفتن، رو اعتماد به نفست کار کن یکمم دلبری کن....روم سیاه از اون لباس مباس خوشگلا هستن دورنگ و توری و اینا....از اونا بخر تنت کن خب! ببین مزه دهنش چجوریه








علاقه مندی ها (Bookmarks)