سلام
به نظرمن خیلی باید خوشحال باشید که توی آزمون های استخدامی کشورمون با اییییین همههههه داوطلب متقاضی تونستید توی رشته ی معلمی قبول بشید ، واقعا عالی هست . به شما تبریک میگم خوش به حالتون
تحلیل من اینه:
آدم هایی که اعتماد به نفسشون کم هست معمولا وقتی به خواسته هاشون می رسن اون خواسته ها براشون کم ارزش یا بی ارزش میشه ، حتی اگر اون هدف قبلش براشون خیلی
جذاب بوده باشه . شما ببین که این حساسیت های شما به ایت علت نیست؟
وقتی که شما به هدف شغلی خودت رسیدی حالا افکاری اومده که نمیذاره واقعا لذت ببری و به خودت افتخار کنی .
شما لایق این هستی که از جایگاهی که توش قرار داری و با تلاش بهش رسیدی لذت ببری و خودت رو توی اون جایگاه دوست داشته باشی به این افکار مزاحم بها نده و از جایگاه خودت
تعریف و تمجید کن تا این افکار مزاحم از بین بره.
موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)