قبلا هم گفته بودم
می رید شکایت می کنید برای نفقه
نفقه های گذشتتون رو هم باید ازش بگیرید
دادگاه یه مبلغی رو هم به عنوان نفقه در نظر می گیره که معمولا 500 هزار تومان هست ( به غیر بچه ) ، البته به توانایی همسر نگاه می کنه و زندگی قبلی خودتون
نفقه های گذشته رو هم می گیرید + دادگاه ملزمش می کنه هزینه های زندگی رو هم بده
اگر هم نداد که راه مشخصه
بابت تهدیداتش هم توجه نکن ، همش خالیه
روزی کارتون به جدایی بکشه اون بیشتر از شما ضرر می کنه ، چون فوق العاده ترسو هست و نمی تونه خودشو تنها تصور کن
ولی یادت باشه جوری نشه بچت بزرگ شد بگه چرا این مدلی منو بزرگ کردی ، الان هم می فهمه ولی برسه به 7 8 سال کامل متوجه مدل زندگی می شه و ممکنه مریضی های روحی مختلفی بگیره ، من جمله همین بیماری هایی که همسرتون داره








علاقه مندی ها (Bookmarks)