سلام
از نظر بنده شما باید طرحتون رو تو یه سایت آزاداندیش مطرح کنید تا اشکالات اساسی اون رو بهتون بگن..این سایت این قابلیت رو نداره.. چون باید تبادل نظر صورت بگیره که این سایت این امکان رو فراهم نمیکنه... اگه قرار باشه کاربرا نظراتشون رو بگن که احتمالا میشه مصداق نظرسنجی و منتقل میشه به انجمن آزاد که اونجا یا باید با خورزو خان تبادل نظر کنی یا نظرات افرادی رو بشنوی که قبل از اظهار نظر موضعشون مشخصه... قسمتهایی تو تاپیک شما هست که واقعا سوال برانگیزه ! این ضمانت ازدواج فقط از طرف مرد قابل پرداخته؟؟ اگه آره که اونجا که صحبت از خیانت زن(
8- اگر مرد بخواهد زن را به دلیل خیانت (رابطه کامل با مرد غریبه) طلاق دهد، در صورت اثبات، مهریه شرعی/ هدیه بعلاوه قسمتی از ضمانت ازدواج را طبق توافق ذکر شده در عقدنامه ( یا قانون) باید پرداخت نماید.)میکنید طبق قانون حکمش سنگسار یا اعدامه دیگه زن کجاست که مهریه بخواد...اگه نه زن خانه دار از کجا بیاره که بده... بعد یه جا از مبلغ کم مهریه صحبت میکنید و میگید ۱۱۴ سکه!! قانون که سقفش رو گذاشته ۱۱۰ سکه ..حالا اگه میبینید بعضیا از مبالغ بالای مهریه صحبت میکنند به خاطر اینه که دوست ندارند واقعیت رو بپذیرند و دوست دارن مثل کبک سرشون رو بکنند زیر برف...این قوانینی که میگین بسیار سختگیرانه ست ..قوانین سختگیرانه از وقوع جرم جلوگیری نمیکنه فقط زندانها رو پر میکنه مثل قبلا که مهریه سقف نداشت و زندانها پر شدند و هزینه ی دولت بالا رفت و مهریه رو قسط بندی کرد و سقف ۱۱۰ رو گذاشت رو خیال خودش رو راحت کرد...خیلی موارد دیگه تو متنتون هست که میشه به عنوان اشکال مطرح کرد و درباره شون کلی بحث کرد ...
روزتون خوش
- - - Updated - - -
علاقه مندی ها (Bookmarks)