سلام
من توی اصفهان زندگی میکنم. این که میگم شاید خنده دار باشه ولی گاهی اوقات انجامش میدم
من توی جاهایی که توریست زیاد هست مثلا سی و سه پل ؛ پل خواجو ؛ عالی قاپو و... میرم و سعی میکنم با توریست ها یه گپ و گفت کوتاه داشته باشم
هر چند بعضی هاشون تمایل به ارتباط با ایرانی ها ندارند اما خیلی هاشون هم با آغوش باز میپذیرند
اگه شیراز زندگی میکنید یا اصفهان یا تهران و یا جاهای دیگه این هم راه خوبیه








علاقه مندی ها (Bookmarks)