به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 مهر 96 [ 08:00]
    تاریخ عضویت
    1395-12-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    3,263
    سطح
    35
    Points: 3,263, Level: 35
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    365

    تشکرشده 236 در 117 پست

    Rep Power
    37
    Array
    شما اگه ترجمه و گرامرتون خوبه یعنی خب زبان رو تا حدودی یاد گرفتید. ترجمه تون با کمک دیکشنری خوبه یا بدون اون؟ من به هیچ وجه کلاس و توصیه نمی کنم. ترمارو طول میدن تا پول به جیب بزنن و نتیجه ش میشه سه سال کلاس رفتن و گفتن Mommy mommy hungry!!!!
    کلمات انگلیسی رو وقتی به صورت نوشتاری میبینید قادر به معنی کردنش هستید؟ (کلمات سطح تافل منظورمه).
    دوستمون باغبان خیلی خوب گفتن. فیلم، کارتون، شوی تلوزیونی. (ترجیحا فیلم چون لبخانی رو هم یاد میگیرین که تو انیمیشنا یکم ضعیف هست). فیلم رو انتخاب کنین، اول بدون هیچگونه زیرنویس ببینینش، کلماتی رو که متوجه شدین یادداشت کنین، بعد از زیرنویس فارسی و انگلیسی کمک بگیرین. همزمان شروع کنین به تکرار دیالوگ های فیلم. نتیجه ش عالی میشه. میتونین از سی دی های کتابای مطرح هم استفاده کنین. کتابایی مثه اینترچینج تو سی دی هاشون مکالمات رو به صورت شنیداری قرار دادن.

    تلفظ لغاتتون چجوریه؟ اگه خوب نیس یه دیکشنری کوچیک بردارین (مثه حییم) صفحه اولیش اصوات رو با مثالا گذاشته، بخونینش. یه روزه میتونین یادبگیرین. بعد کتابای کوچیک زبان دیدین، تو کتابفروشی ها میفرشون، خیلی کم حجمم، داستان هایی که دوس دارین رو انتخاب کنین، بخرین بیارین خونه، با صدای بلند بخونین.

    نرم افزاری هم که میتونم معرفی کنم، نرم افزار ممورایز هستش. نسخه گوشیش بهتره برا مکالمه.

    بازه زمانی یادگیریتون هم بستگی به پشتکارتون داره مخصوصا که به نظرم نصف راه رو رفتین. میتونین تو اوقات بیکاری زبان کانال تلوزیون رو عوض کنین و به انگلیسی نگاش کنین (من یه زبون رو همینجوری یاد گرفتم، از کتاب خوندن و کلاس رفتن و ....هم بهتره).

  2. 4 کاربر از پست مفید غبار غم تشکرکرده اند .

    kataioon (چهارشنبه 13 اردیبهشت 96), نازنین2010 (چهارشنبه 13 اردیبهشت 96), zolal (پنجشنبه 14 اردیبهشت 96), باغبان (سه شنبه 12 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.