سلام بچه ها
هنوز هم حالم بده

امروز به خواهرم گفتم کلی دعوام کرد که چرا زودتر نگفتی حداقل کمی سبک می شدی
اصلا فایده نداره هر چی خودمو مشغول می کنم بیشتر حرفهاش رو اعصابمه
منی که هر روز یه کتاب می خوندم الان هفته هاس که دستم به خوندن یه خط هم نمیره
تو رو خدا کمک

خیلی تو زندگی با همسرم زجر کشیدم
با این وجو با همه مشکلاتش ساختم
کمکش کردم درس بخونه مدرک بگیره
خونه بسازه
تمام حقوقم رو هر ماه بهش میدادم
با آزارهای مادرش ساختم
فقط به این خاطر اینکه حس می کردم دوستم داره
اما حالا این حس رو ندارم
و این خیلی کشنده است
هر شب تا دوساعت گریه نکنم خوابم نمیبره
فقط شیفت عصر میام سرکار تا اصلا نبینمش بازم دلم آروم نمیگیره
چرا حالم خوب نمیشه