این موضوع بسته شد؟کسی حالت مشابه نداشت؟ برادرم میخواد با دختری 4سال بزرگتر از خودش ازدواج کنه
اگر برادرت خواسته ، مهم علاقه ی قلبی خودش هست.
بنظرم اجازه بدین افراد خودشون انتخاب کننده باشن. سن فقط یک عدده مهم شعور و شخصیته
به سن آدما نگاه نکنین به شعورشون خیره بشین ، به شخصیت و منش اونها. به دین و حُسن اونها.
علاقه مندی ها (Bookmarks)