به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array
    ببخشید نظر شخصیم را میگم من نظرات و صحبتهای این آقای دکتر حبشی را کامل گوش ندادم

    ولی این قسمتش که دوستان اینجا گذاشتند برام هم خنده داره و هم گریه آور بود

    خنده برای اینکه یک آقای دکتر از خانمها میخواد خودشون را گول بزنند و نقش بازی کنند تا اقتدار مردشون حفظش بشه و این جامعه مردسالار با سرعت سریعتر به طرف مردان و تمایلاتشون همگرا بشه.

    گریه آور که چقدر خانمهای جامعه ام عزت نفس و حرمت نفس ندارند که خودشون را باید نفر دو و شخص دوم در خانواده بکنند تا نکنه خدای نکرده به غرور مردشون بربخوره و از اون بدتر و زجر آورتر اینه که

    خیلی از خانمها مرتب این فایل را دست به دست می کنند برای اینکه زندگیشون چهار روز بیشتر دوام بیاره. زندگی که به قیمت خورد شدن و شکستن تمام احساسات و عواطف ظریف زنان و وابسته تر شدن و حقیرتر شدن موجودیست که باید اشرف مخلوقات باشه

    و مادر و الگوی فرزندان این جامعه.

    برای همین هست که مدتهاست بسیاری از زنان ایرانی موفق در خارج از ایران اوج گرفتند مثل انوشه انصاری- مریم میرزاخانی و .... و زنان خارجی مثل خانم مرکل صدراعظم آلمان- ترزا می نخست وزیر انگلیس و .... دارند دنیا را فتح می کنند.

    ببخشید قصد توهین نداشتم فقط خواستم تاکید کنم

    ای کاش ما هم رو به تعادل و توازن پیش بریم و نه مردسالاری یا زن سالاری صرف.

    ای کاش مردان ما یاد بگیرند به زنان و حقوقشون احترام بزارند.

    ای کاش زنانمون یاد بگیرند به قدر وسع و توان مرد درخواست داشته باشند و اگر در زندگی کمکی کردند بدون منت باشه.

    ای کاش به فرزندان پسر و دخترمون یاد بدیم محبت و عشق را به یک قسمت بین هم تقسیم کنند.
    ویرایش توسط sanjab : جمعه 08 اردیبهشت 96 در ساعت 09:56

  2. 3 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    maryam.mim (شنبه 09 اردیبهشت 96), sara 65 (جمعه 08 اردیبهشت 96), فرشته اردیبهشت (جمعه 08 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  2. "چادر" بهتر است از "مانتو"، ولی همسر آدم باید به دل هم بنشیند!
    توسط PesareGol در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 14:12
  3. توصیه نوروزی یک روانپزشک: نه "چاقی" خانمها را به روی شان بیاورید، نه "کچلی" مردها را
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.