سلام
به نظرم شما علاوه بر بی خیال شدن گذشته که دیگه واقعا گذشته و تموم شده و شمام ازش عبور کردین،درس گرفتین و بزرگتر شدی...باید بیشتر روی اعتماد به نفست کار کنی البته اعتماد به نفس واقعی نه کاذب سعی کن مقاله های خوب رو پیدا کنی راجع بهش همینطور در مورد ارزش زن بخونی و ازشون یاد بگیری...از حرفات برداشت کردم که اعتماد به نفست کمه یا کم شده...وقتی این حس درونت تقویت شد و به ارزش واقعی خودت پی بردی اون موقع اس که واقعا متوجه میشی خودت کی هستی و اون آقا کی بوده و چه ارزشی داره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)