به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #2
    سرپرست سایت آغازکننده

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array



    و چه شبی است امشب !!!!


    شب امضای بلوغ بشریت .....

    و عید یعنی عودت یعنی بازگشت .....

    بعثت خاتم انبیاء و رسل را عید دانستن یعنی هرساله در سالروز بعثتش عودت کنیم به حقیقت و هدف رسالتش و از غفلت رها شویم ....


    او پیامبر آخر الزمان است و ما امت آخر الزمان ..... و یک خاصیت عمده برای آخرالزمان وسعت ظرفیت قابل توجه بشریت برای درک و فهم است .... براستی دقت کرده ای نسل امروز از همان دوران اولیه کودکی چقدر با نسلهای سالیان پیش در همان سن و سال تفاوت دارند و عامیانه بگویم چقدر امروزه بچه ها تیز و بز هستند !!!! و همین خود نشانی از قوت و قدرت و هوش بالاست و ..... همین هم حجت را تمام می کند که دیگر نمی توانیم بگوییم : نمی دانستم ، نمی فهمیدم ، کسی نبود هدایتم کند و ...... و مسئولیت امت آخر الزمان سنگین است و قوت ادای آن را هم دارند .... برای همین است که شیطان هم با همه قوا و قدرتش دست به کار است که مانع رشد و کمال هرچه بیشتر بشریت شود ..... می دانی چرا ؟؟؟؟؟

    آخر در همین آخرالزمان است که باقی و بازمانده این پیامبر صلوات الله علیه و آله که ذخیره مانده است برای روزی که ما عمیقاً بفهمیم :

    از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود.....

    می آید

    روزگاری که شدیداً طلب می کنیم بیاید انسانی کامل و بری از هرخطایی که راهمان به سعادت رهنمون سازد ....
    چنین پیشوایی را می طلبیم چون مدعیان آگاهی و فهم و نسخه پیچ سعادت ، از میان خود فرهیخته خواندگان فراوانی آمده اند و رفته اند و وضع بشریت را بیشتر به سوی قهقرا و پرت شدن از راه اصیل راه برده اند و .... روزیست که بشر فهمیده که باید کسی باشد و بیاید که کاملترین باشد و مطمئن باشیم هیچ خطایی نمی کند و علمش مستقیم از سوی خالق است .... این است که شیطان نمیخواهد چنین شود،چون وقتی او بیاید پایان مهلت شیطان به حیات است و دست شرش از سر بشریت کوتاه می شود .... به هر دری از فساد و ابتذال و بد اخلاقی و انحراف و تباهی می زند تا ما غافل باشیم از حقیقتی که باید بجوییم و بخواهیم و بیابیم و همراهش شویم .....

    چه سعادتی است که ما از امت آخرالزمانیم !

    چه سعادتی است که ما از امت پیامبر آخرالزمانیم !

    و چه سعادتی اگر حیاتمان در زمان ظهور آن باقی باشد!

    و چه سعادتی اگر این حیات پر از عشق و انتظار و آماده باش بودن برای او باشد!

    الحمدلله الذی جعلنا من امت محمد صل الله علیه و آله

    بعثت مبارکتان باد



    2 و 30 دقیقه بامداد سه شنبه ، برابر با 27 رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام






  2. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (سه شنبه 05 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.