سلام
به نظر من شما بهترین کار رو در حال حاضر دارید انجام میدید، اگر دختری کسیو واقعا بخواد تلاششو میکنه و اصلا حاضر نمیشه با کسی دیگه ازدواج کنه، این از احساسات دخترونه هستش و نمیتونه شخص دیگریو به عنوان همسر بپذیره
شما خودتو کنار بکش بزار ایشون یکم واسه این رابطه مایه بزاره
موفق باشین، بهترینارو از خدا براتون میخوام![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)