به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 شهریور 96 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1394-4-23
    نوشته ها
    641
    امتیاز
    12,858
    سطح
    74
    Points: 12,858, Level: 74
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 392
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 767 در 424 پست

    Rep Power
    113
    Array
    عزیزم خیلی خوبه همسر شما پتانسیل خوب شدن رو داره اما همونطور که گفتم جوشش و کشش باید از سمت شما باشه یعنی این یخ یک سالونیمه رو باید خودت بشکنی
    دختر خوب از همین پست اخرت میتونم بگم بیشتر سردی تقصیر شماست هرجا گرم بودی نتیجه گرفتی اما هرجا سرد بودی ....
    مثلا روز سالگرد شما میتونستی یه کیک درست کنی میوه و تنقلات و شربت بذاری رو میز و شمع روشن کنی و......وقتی همسرت میومد میفهمید امروز با روزای دیگه فرق داره و یه کادوی کوچیک مثلا اسپری برا همسرت کادو میکردی میدادی تا اونم شرمنده بشه یادبگیره
    وقتی مادرت زنگ زد شما گفتی چه تبریکی ما که خوشی ندیدیم و.........
    همسرت خیلی اقاست که چیزی نگفت هرکی بود عصبی میشد چون نه تنها حرف خونه رو بردی بیرون همسرت رو هم بده کردی جلو مادرت
    مردا دوست دارن زنشون احساس خوبی از زندگی باهاشون داشته باشه و بگه
    حداقل تو لحظات خوش این رو بیان کن
    همسرت بهت میگه ازین به بعد هرجا خاستی میتونی بری شما میگی من تنها نمیرم!!!!!
    مگه خودت ارزو نداشتی اجازه بده از خونه بری بیرون!!!!!!
    شما اول رابطه ات رو خوب کن بعد بخاه باهات بیاد همه چی به نوبت!!!
    شوهرت خودش داره میگه وقتی هستم میری وقتی میرم میای خوب این یعنی چی ؟؟؟؟
    فکر نمیکنی همسرت هم تو دلش میگه این چرا اینجوریه یخه از من خوشش نمیاد و....
    بنده خدا دیده مریضی با شام اومده پس ببین همسرت پتانسیل خوب شدن داره ولی مهارت شما رو میطلبه
    ازت میخام یه زن شاد شوخ عشوه گر زبون دار باش قربون صدقه همسرت برو بازم میگم از خاهر شوهرت یادبگیر!!!!!
    مقاله زن بودن رو اینجا خوندی؟؟؟؟؟
    هردو چندساله ؟ شغل هردو میزان تحصیلات؟
    نحوه اشناییتون؟؟؟ چه مدت عقد بودین؟
    پست 11رو بازم با دقت بخون شده پستها رو چند بار بخون

  2. 2 کاربر از پست مفید ستاره زیبا تشکرکرده اند .

    szd (دوشنبه 04 اردیبهشت 96), بارن (یکشنبه 03 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نوع پوشش در مراسم خواستگاری و آداب و رسوم آن
    توسط Parya Khanum در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 اردیبهشت 96, 20:08
  2. زده شدن از رسم و رسوم خواستگاری
    توسط abaas در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 دی 92, 14:22
  3. من یک جهان سومی هستم
    توسط keyvan در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 بهمن 87, 09:32

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.