عزیزم خیلی خوبه همسر شما پتانسیل خوب شدن رو داره اما همونطور که گفتم جوشش و کشش باید از سمت شما باشه یعنی این یخ یک سالونیمه رو باید خودت بشکنی
دختر خوب از همین پست اخرت میتونم بگم بیشتر سردی تقصیر شماست هرجا گرم بودی نتیجه گرفتی اما هرجا سرد بودی ....
مثلا روز سالگرد شما میتونستی یه کیک درست کنی میوه و تنقلات و شربت بذاری رو میز و شمع روشن کنی و......وقتی همسرت میومد میفهمید امروز با روزای دیگه فرق داره و یه کادوی کوچیک مثلا اسپری برا همسرت کادو میکردی میدادی تا اونم شرمنده بشه یادبگیره
وقتی مادرت زنگ زد شما گفتی چه تبریکی ما که خوشی ندیدیم و.........
همسرت خیلی اقاست که چیزی نگفت هرکی بود عصبی میشد چون نه تنها حرف خونه رو بردی بیرون همسرت رو هم بده کردی جلو مادرت
مردا دوست دارن زنشون احساس خوبی از زندگی باهاشون داشته باشه و بگه
حداقل تو لحظات خوش این رو بیان کن
همسرت بهت میگه ازین به بعد هرجا خاستی میتونی بری شما میگی من تنها نمیرم!!!!!
مگه خودت ارزو نداشتی اجازه بده از خونه بری بیرون!!!!!!
شما اول رابطه ات رو خوب کن بعد بخاه باهات بیاد همه چی به نوبت!!!
شوهرت خودش داره میگه وقتی هستم میری وقتی میرم میای خوب این یعنی چی ؟؟؟؟
فکر نمیکنی همسرت هم تو دلش میگه این چرا اینجوریه یخه از من خوشش نمیاد و....
بنده خدا دیده مریضی با شام اومده پس ببین همسرت پتانسیل خوب شدن داره ولی مهارت شما رو میطلبه
ازت میخام یه زن شاد شوخ عشوه گر زبون دار باش قربون صدقه همسرت برو بازم میگم از خاهر شوهرت یادبگیر!!!!!
مقاله زن بودن رو اینجا خوندی؟؟؟؟؟
هردو چندساله ؟ شغل هردو میزان تحصیلات؟
نحوه اشناییتون؟؟؟ چه مدت عقد بودین؟
پست 11رو بازم با دقت بخون شده پستها رو چند بار بخون








علاقه مندی ها (Bookmarks)