آقای بهنام سلام، منم مثل شما سر از کار خدا درد نمیارم اما محض شوخی
شما شاخ آفریقا هم برین، تو یه از کافی شاپای اریتره تو قبیله نارا بازم با همسر قبلیتون قرار میذارین و اون بازم نمیدونه ادامه بده یا نه و این داستان ادامه دارد....
تشکرشده 71 در 30 پست
آقای بهنام سلام، منم مثل شما سر از کار خدا درد نمیارم اما محض شوخی
شما شاخ آفریقا هم برین، تو یه از کافی شاپای اریتره تو قبیله نارا بازم با همسر قبلیتون قرار میذارین و اون بازم نمیدونه ادامه بده یا نه و این داستان ادامه دارد....
ویرایش توسط *nastaran : یکشنبه 03 اردیبهشت 96 در ساعت 11:53
behnam2020gh (یکشنبه 03 اردیبهشت 96), tavalode arezoo (یکشنبه 03 اردیبهشت 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)