میگی همسرتون شما رو دوست داره این چه دوست داشتنیه که با اصرار شما پیگیری شما تلاش شما ..هنوز قادر به ترک کردن نیست
این چه دوست داشتنیه که افسردگی شما رو میبینه ولی ...
اون مشکل داره و درست فکر نمی کنه شما که دوسش داری چرا بهترین راه حل رو حتی اگه سخت باشه براش در نظر نمی گیرید
کمپ بهتره خوب کمپ
ببخشید ها ولی جایی هم برای فکر کردن به جدایی به تنهایی به رو پای خودت ایستادن با وجود اوضاع پدرت بگذار
میگی برات سخته حتی قهر بهتر نیست یه زمانی رو به کمپ بسپاریش و تو این مدت تو خونه خودت به فکر دست و پا کردن کار برای خودت باشی که فکرتو با کار مشغول کنی اگه برگشت که بهتر اگه هم که نه کاری رو جور کردی که لازم نیست ترس و دلهره از جدایی برگشتن به خونه پدر داشته باشی
همیشه که اینطوری نیست به قول دوستمون اگه محل کارش بفهمن و اون خدای نکرده اخراج شه که مشکلت بیشتر میشه اون وقت برای رهایی از اون وضع مطمئنن بیشتر به چیزی که ارومش می کنه رو میاره که زندگیت فلج میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)