سلام عزیزم
خیلی خوب درکت می کنم
چون مادرهمسرم در این مورد چندین بار منو تحقیر کرد و....(به تایپیکم سر بزن)
اول از همه واقعا زیبایی نعمته به شرطی که با بقیه ملاکها همراه باشه
( به عنوان نمونه دیروز یه دختری اومد محل کارم قد بلند و چهره اش مثل کارتونهای ژاپنیاولش فک کردم عمل کرده ولی سنش کم بود معلوم بود چهره خودشه ولی خیلی خدا منو ببخشه گیج بود می گفت آخر سالن ...نگاه می کرد کدوم سالن ؟؟؟؟؟؟؟؟)
دوم بپذیر چهره شما به این صورته و باهاش کنار بیا
سوم شاید اون ادمها خیلی جذاب بودن که این واکنش از طرف مردها طبیعیه (البته تو موارد معدود و نه همیشه)
و اینکه مردها اصولا اهل تعریف کردن از همسرانشون نیستن
بهتره به جای این فکرها در مورد رابطه ات یه کاری کنی و سمت و سویی براش در نظر بگیری.همین حس بلاتکلیفی و دردسترس بودن برای یه مرد جذابیت زنها رو از بین می بره







اولش فک کردم عمل کرده ولی سنش کم بود معلوم بود چهره خودشه ولی خیلی خدا منو ببخشه گیج بود می گفت آخر سالن ...نگاه می کرد کدوم سالن ؟؟؟؟؟؟؟؟)

علاقه مندی ها (Bookmarks)