دوباره سلام
با همسرت صحبت بکن برای کار بیرون از منزل یا حالا هر موردی که هست
عصر تیرکمون میرزا نیست که خانمها برای نشستن کنج خونه از همدیگه سبقت بگیرن
قطعا توی روحیه ات هم موثره
و همین که این فضای ناراحت کننده رو برای مدتی ترک می کنی خودش یه امتیازه
خوب خواهر ایشون شاید بخواد نقش یه آدم فاقد هر خاصیتی رو بازی بکنه و همش بشینه توی خونه
ولی آیا انسان برای پوچ و بی هدف بودن آفریده شده؟
اگر همسرت مقایسه کرد بگو هدفمند بودن رو بیشتر دوست دارم آدم باید حرکت داشته باشه فعال باشه وگرنه افسرده میشه
با آدمهای دو رو زیادم لازم نیست گرم بگیری (منظورم خواهر شوهرته)
با مواردی که گفتی به نظر میاد خواهرشوهرتم کم روی شما حساس نیست و نسبت به شما احساس حسادت داره
خواهر شوهره رو ول کن ولی برای اینکه به شوهرت ثابت کنی با همه افراد خانوادش بد نیستی مثلا یه برنامه پیاده روی با مادرشوهرت بذار (مثلا روزی یک ساعت یه مسیری رو با هم برید)
ظاهرا مادرشوهرت مقبولتره با اون یه خرده جور بشو
یه برنامه هایی برای خودت در نظر بگیر که هم سرگرم بشی و هم تمرکزت از روی شوهرت برداشته بشه
ضمنا اگر میتونی از شوهرت خواهش کن که لطف کنه یه برنامه ریزی تقریبی برای رفت و آمدتون به منزل مادرش داشته که استقلال زندگیتون هم حفظ بشه
در رابطه با حرف آخری که نوشته بودی اگه نزدیک نبودن و اگه پیگیر نبودن
باید بگم این اگه ها رو ول کن فعلا که هم نزدیک هستن و هم پیگیر
زمان فکر کردن به این چیزا قبل ازدواج بود شما این شرایطو پذیرفتی و فعلا توی این شرایط داری زندگی می کنی
باید تمهیداتی در نظر بگیری که این شرایط برات قابل تحمل باشه
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)