به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    دوباره سلام
    با همسرت صحبت بکن برای کار بیرون از منزل یا حالا هر موردی که هست

    عصر تیرکمون میرزا نیست که خانمها برای نشستن کنج خونه از همدیگه سبقت بگیرن
    قطعا توی روحیه ات هم موثره
    و همین که این فضای ناراحت کننده رو برای مدتی ترک می کنی خودش یه امتیازه

    خوب خواهر ایشون شاید بخواد نقش یه آدم فاقد هر خاصیتی رو بازی بکنه و همش بشینه توی خونه
    ولی آیا انسان برای پوچ و بی هدف بودن آفریده شده؟

    اگر همسرت مقایسه کرد بگو هدفمند بودن رو بیشتر دوست دارم آدم باید حرکت داشته باشه فعال باشه وگرنه افسرده میشه

    با آدمهای دو رو زیادم لازم نیست گرم بگیری (منظورم خواهر شوهرته)
    با مواردی که گفتی به نظر میاد خواهرشوهرتم کم روی شما حساس نیست و نسبت به شما احساس حسادت داره

    خواهر شوهره رو ول کن ولی برای اینکه به شوهرت ثابت کنی با همه افراد خانوادش بد نیستی مثلا یه برنامه پیاده روی با مادرشوهرت بذار (مثلا روزی یک ساعت یه مسیری رو با هم برید)
    ظاهرا مادرشوهرت مقبولتره با اون یه خرده جور بشو

    یه برنامه هایی برای خودت در نظر بگیر که هم سرگرم بشی و هم تمرکزت از روی شوهرت برداشته بشه

    ضمنا اگر میتونی از شوهرت خواهش کن که لطف کنه یه برنامه ریزی تقریبی برای رفت و آمدتون به منزل مادرش داشته که استقلال زندگیتون هم حفظ بشه

    در رابطه با حرف آخری که نوشته بودی اگه نزدیک نبودن و اگه پیگیر نبودن
    باید بگم این اگه ها رو ول کن فعلا که هم نزدیک هستن و هم پیگیر
    زمان فکر کردن به این چیزا قبل ازدواج بود شما این شرایطو پذیرفتی و فعلا توی این شرایط داری زندگی می کنی
    باید تمهیداتی در نظر بگیری که این شرایط برات قابل تحمل باشه
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  2. 2 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    szd (دوشنبه 04 اردیبهشت 96), نیکیا (سه شنبه 29 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نوع پوشش در مراسم خواستگاری و آداب و رسوم آن
    توسط Parya Khanum در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 اردیبهشت 96, 20:08
  2. زده شدن از رسم و رسوم خواستگاری
    توسط abaas در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 دی 92, 14:22
  3. من یک جهان سومی هستم
    توسط keyvan در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 بهمن 87, 09:32

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.