به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 شهریور 00 [ 16:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-10
    نوشته ها
    262
    امتیاز
    9,650
    سطح
    65
    Points: 9,650, Level: 65
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 400
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    431

    تشکرشده 376 در 164 پست

    Rep Power
    55
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط myl نمایش پست ها
    اگر استدلال شما خانمها این است که باید بگم مگه مردا کار میکنن و خرج زن و بچه رو درمیارن خرحمالی محسوب میشه ؟ مگه مردا کارگر خانمها هستن که از صبح تا شب برای آنها زحمت بکشند ؟الان که خانم بنده در منزل نیز دست به سیاه و سفید نمیزند حتی انجام کارهای منزل نیز به گردن من افتاده است ایا انجام این کارها توسط مرد نوکری حساب نمیشود ولی اگر خانمها بخواهند این کار را در منزل انجام دهند کلفتی حساب شده و باید مزد بگیرند ؟ استدلال شما واقعا نابخردانه است

    نه مثل اینکه یه عده عادت دارن بدون اینکه مطالب رو کامل بخونن و اصل مطلب رو درک کنن الکی جبهه بگیرن و حرفی برای گفتن داشته باشن.
    من پاسخی برای شما که حتی به خودتون زحمت نمیدین مطالب رو درست بخونید و هرچیز غلطی که به ذهنتون میرسه رو به زبان میارین ندارم.
    و متاسفم برای کاربرهایی که سابقه خوبی در تالار دارن و مطالب شمارو لایک میکنن.
    کاش بجای اینکه وقت بذارین و متعصبانه جواب منو بدین وقت میذاشتین و چندبار مطلبم رو میخوندین.
    من درمورد نظر شخصی خودم حرفی زدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من ننوشتم کاری با نظر شخصی افراد ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نگفتم این قانون هست و من دارم بازگو میکنمش؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگر بله پس لطفا یه تجدید نظری توی روشتون داشته باشین.
    اظهار نظر متعصبانه شما باعث میشه دیگه برای کسی مطلبی ارسال نکنم و کار رو بسپارم به افرادی که سعی دارن در برابر مسایل احساساتی و هیجانی تصمیم بگیرن و نظر بدن.
    خواننده خاموش بودن در این سایت خیلی بهتره
    ویرایش توسط ZENDEGIBEHTAR : دوشنبه 28 فروردین 96 در ساعت 13:16

  2. 4 کاربر از پست مفید ZENDEGIBEHTAR تشکرکرده اند .

    maryam.mim (سه شنبه 19 اردیبهشت 96), nardil (سه شنبه 19 اردیبهشت 96), narges_khanom (دوشنبه 28 فروردین 96), جوادیان (سه شنبه 29 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 94, 23:28
  2. نمیدونم میخاد طلاقم بده یا نه؟؟؟؟؟
    توسط maryam 020 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 آبان 93, 12:14
  3. نمی دونم قصدش از این حرفها و رفتارها چیه ؟؟؟؟؟
    توسط ilm در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 آذر 90, 13:26
  4. واقعا ارزش داره؟؟؟؟؟
    توسط majroh در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 اردیبهشت 87, 17:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.