نه مثل اینکه یه عده عادت دارن بدون اینکه مطالب رو کامل بخونن و اصل مطلب رو درک کنن الکی جبهه بگیرن و حرفی برای گفتن داشته باشن.
من پاسخی برای شما که حتی به خودتون زحمت نمیدین مطالب رو درست بخونید و هرچیز غلطی که به ذهنتون میرسه رو به زبان میارین ندارم.
و متاسفم برای کاربرهایی که سابقه خوبی در تالار دارن و مطالب شمارو لایک میکنن.
کاش بجای اینکه وقت بذارین و متعصبانه جواب منو بدین وقت میذاشتین و چندبار مطلبم رو میخوندین.
من درمورد نظر شخصی خودم حرفی زدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من ننوشتم کاری با نظر شخصی افراد ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نگفتم این قانون هست و من دارم بازگو میکنمش؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر بله پس لطفا یه تجدید نظری توی روشتون داشته باشین.
اظهار نظر متعصبانه شما باعث میشه دیگه برای کسی مطلبی ارسال نکنم و کار رو بسپارم به افرادی که سعی دارن در برابر مسایل احساساتی و هیجانی تصمیم بگیرن و نظر بدن.
خواننده خاموش بودن در این سایت خیلی بهتره









علاقه مندی ها (Bookmarks)