سلام عزیزم متاسفم بابت مشکلت ...من خواهر شوهر ندارم اما خوب درکت میکنم
بهت حق میدم اما تو نمیتونی همسرت،خواهرش یا مادرش رو تغییر بدی اما اما اما خودتو میتونی تغییر بدی...پیشنهاد من اینه که آستانه تحملت رو ببری بالا و ظرفیتت رو زیاد کنی...
مثلا به عنوان مثال درباره سبیل بگم که اینجا حق داری ناراحت بشی ولی قضیه رو میتونی به نفع خودت تموم کنی،سریع واکنش نشون نده ...مثلا بعد از اینکه همسرت به حرف خواهرش گوش کرد و سبیل گذاشت تو سریع جبهه نگیر با خنده بگو عزیزم دیدی خواهرتم نظر منو داره میگه سبیل بذار خیلی ام بهت میاد ...
یا درباره اینترنت اگر خواهرش میگه مفتیه تو بگو نوش جونت عزیزم یک خواهرش شوهر گل که بیشتر ندارم ...گاهی وقتام برای اینکه دلت خنک شه مودمو خاموش کن:))))
خلاصه از گفتن کلمه خواهرت اینجوری خواهرت اینجوری جلو شوهرت شدیدا خودداری کن چون نتیجه کاملا به ضرر خودته تو سعی کن جوری رفتار کنی انگار شوهرت از خودته و اون یک ادم کوچک و محتاج توجه همین








علاقه مندی ها (Bookmarks)